Eventuel ændring på PvP world

Kritik af Crafters.dk
User avatar
KayL0w
Posts: 13
Joined: 29 Jun 2011, 19:19

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by KayL0w »

Hvis du tager at læser tråden igennem igen Maja, så kan du se hvorfor vi ikke har "forstået" reglen.
User avatar
Jakiqz
Posts: 27
Joined: 28 Dec 2011, 02:13

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by Jakiqz »

Ja det har du ret i jeg fuckede op men det er ikke sagen jeg tuder ikke kun over mit tab af borgen, synes også der skulle enten ændres på pvp reglerne så mindre hardcore spillere også kunne have det sjovt med pvp eller laves en separat world der er mindre hardcore pvp.
User avatar
Jakiqz
Posts: 27
Joined: 28 Dec 2011, 02:13

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by Jakiqz »

maja4626 wrote:
Jakiqz wrote: Vi ville nemlig have pvp for pvp men meningen var ikke at vores 5 timers arbejde skulle blive smadret på 5 minutter, jeg har som sådan ikke noget imod det hvis vi havde brugt 5 minutter på det selv men synes det virker ret unfair, fairhed (Ikke et ord jeg ved det.) ville være at man kun måtte tage de ting personen havde på sig i stedet for at ødelægge hans arbejde.
Derfor spilder man hellere ikke 5 timer på noget i pvp, som højt sandsynligt bliver smadret ;)
Og nu er det ikke fordi, jeg vil skændes eller blive uvenner med nogen.
Men en af jer, må der have læst reglerne?
Ikke efter ændring ja mit argument er ret tyndt men som sagt i posten over mig så kunne non hardcore pvp være en mulighed tror non elitists ville være glad for dette.
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by maja4626 »

KayL0w wrote:Hvis du tager at læser tråden igennem igen Maja, så kan du se hvorfor vi ikke har "forstået" reglen.
Så I var 3 eller 4 mennesker, som 'overså' reglen?
Image
User avatar
KayL0w
Posts: 13
Joined: 29 Jun 2011, 19:19

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by KayL0w »

Hvorfor sætter du "overså" i gåseøjne?
- Ja det gjorde vi.
User avatar
Jakiqz
Posts: 27
Joined: 28 Dec 2011, 02:13

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by Jakiqz »

3, og det er Korrekt Maja dog overser du min ide desuden siger nogle af jer at i mangler udfordring i pvp, vil faktisk gerne vide hvad udfordringen er i at brænde et hus ned på 5min.
User avatar
Jakiqz
Posts: 27
Joined: 28 Dec 2011, 02:13

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by Jakiqz »

KayL0w wrote:Hvorfor sætter du "overså" i gåseøjne?
- Ja det gjorde vi.
Da hun eventuelt mener at vi ignorede reglen dog det er et pladt argument set sådan at så har vi bare brugt vores egen tid og flame på forums men det er jo ikke sagen.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by julemand101 »

Som det er blevet nævnt så havde vi før i tiden nogle ret strikse PvP regler. Problemet med sådanne regler er at der i PvP altid vil være nogen der bryder sådanne regler fordi det ofte går lige voldsomt til. Det er selvfølgelig ikke i orden men moderatorer og admins brugte rigtig meget tid på at afgøre komplet idiotiske tilfælde som fx borge der var placeret 19 blokke fra hinanden eller folk der var kommet til at grave ind i andre borge og døre der måske var åbne eller lukket.

Derfor valgte vi ved opdatering til Minecraft 1.0 at forsøge med nogle nye regler for især PvP hvor vi gør det mere eller mindre lovløst. Formålet har været at gøre det så nemt som muligt for moderatorer og admins at administrere serveren. Samtidig skal det forhindre at folk tror at de kan få lov til at bygge kæmpe bygningsværker i PvP og så derefter brokke sig over at vi nulstiller kortet. Vi har ikke kørt med det nye PvP særlig længe men resultaterne indtil videre tyder meget godt på at vi har formået at løse en del problemer ved at gøre det på den måde.

Vi kan så se at der er nogle der synes nu at PvP er lige lovligt hårdt men samtidig er der også dem der er blevet meget glade (især dem der nu kan bruge TNT). For at gøre tingene lidt nemmere har jeg i dag foreslået xcanner at gøre således man ikke længere kan se folk på worldmap i PvP (han vil implementere dette i løbet af i morgen). På den måde skulle det meget gerne være muligt at lave hemmelige skjulesteder og gøre det noget svære at finde hinanden og derved undgå at folk bare slagter løs. Hvis man vil undgå grief kan man derfor vælge at bygge under jorden langt væk. Jeg håber det løser nogle af de problemer der er med det nuværende PvP.

Men husk nu at PvP er et sted hvor alt kan ske og alt vil blive smadret med tiden (vi nulstiller kortet engang imellem hvilket vil blive informeret på forummet og på forsiden). Hvis man ønsker at bygge noget der ikke må blive smadret så gør det på vores normale map.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by maja4626 »

julemand101 wrote:Som det er blevet nævnt så havde vi før i tiden nogle ret strikse PvP regler. Problemet med sådanne regler er at der i PvP altid vil være nogen der bryder sådanne regler fordi det ofte går lige voldsomt til. Det er selvfølgelig ikke i orden men moderatorer og admins brugte rigtig meget tid på at afgøre komplet idiotiske tilfælde som fx borge der var placeret 19 blokke fra hinanden eller folk der var kommet til at grave ind i andre borge og døre der måske var åbne eller lukket.

Derfor valgte vi ved opdatering til Minecraft 1.0 at forsøge med nogle nye regler for især PvP hvor vi gør det mere eller mindre lovløst. Formålet har været at gøre det så nemt som muligt for moderatorer og admins at administrere serveren. Samtidig skal det forhindre at folk tror at de kan få lov til at bygge kæmpe bygningsværker i PvP og så derefter brokke sig over at vi nulstiller kortet. Vi har ikke kørt med det nye PvP særlig længe men resultaterne indtil videre tyder meget godt på at vi har formået at løse en del problemer ved at gøre det på den måde.

Vi kan så se at der er nogle der synes nu at PvP er lige lovligt hårdt men samtidig er der også dem der er blevet meget glade (især dem der nu kan bruge TNT). For at gøre tingene lidt nemmere har jeg i dag foreslået xcanner at gøre således man ikke længere kan se folk på worldmap i PvP (han vil implementere dette i løbet af i morgen). På den måde skulle det meget gerne være muligt at lave hemmelige skjulesteder og gøre det noget svære at finde hinanden og derved undgå at folk bare slagter løs. Hvis man vil undgå grief kan man derfor vælge at bygge under jorden langt væk. Jeg håber det løser nogle af de problemer der er med det nuværende PvP.

Men husk nu at PvP er et sted hvor alt kan ske og alt vil blive smadret med tiden (vi nulstiller kortet engang imellem hvilket vil blive informeret på forummet og på forsiden). Hvis man ønsker at bygge noget der ikke må blive smadret så gør det på vores normale map.

Nice! Gør også det meget nemmere :DD
Image
User avatar
klaske
Posts: 133
Joined: 30 Jul 2011, 08:02

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by klaske »

julemand101 wrote:Som det er blevet nævnt så havde vi før i tiden nogle ret strikse PvP regler. Problemet med sådanne regler er at der i PvP altid vil være nogen der bryder sådanne regler fordi det ofte går lige voldsomt til. Det er selvfølgelig ikke i orden men moderatorer og admins brugte rigtig meget tid på at afgøre komplet idiotiske tilfælde som fx borge der var placeret 19 blokke fra hinanden eller folk der var kommet til at grave ind i andre borge og døre der måske var åbne eller lukket.

Derfor valgte vi ved opdatering til Minecraft 1.0 at forsøge med nogle nye regler for især PvP hvor vi gør det mere eller mindre lovløst. Formålet har været at gøre det så nemt som muligt for moderatorer og admins at administrere serveren. Samtidig skal det forhindre at folk tror at de kan få lov til at bygge kæmpe bygningsværker i PvP og så derefter brokke sig over at vi nulstiller kortet. Vi har ikke kørt med det nye PvP særlig længe men resultaterne indtil videre tyder meget godt på at vi har formået at løse en del problemer ved at gøre det på den måde.

Vi kan så se at der er nogle der synes nu at PvP er lige lovligt hårdt men samtidig er der også dem der er blevet meget glade (især dem der nu kan bruge TNT). For at gøre tingene lidt nemmere har jeg i dag foreslået xcanner at gøre således man ikke længere kan se folk på worldmap i PvP (han vil implementere dette i løbet af i morgen). På den måde skulle det meget gerne være muligt at lave hemmelige skjulesteder og gøre det noget svære at finde hinanden og derved undgå at folk bare slagter løs. Hvis man vil undgå grief kan man derfor vælge at bygge under jorden langt væk. Jeg håber det løser nogle af de problemer der er med det nuværende PvP.

Men husk nu at PvP er et sted hvor alt kan ske og alt vil blive smadret med tiden (vi nulstiller kortet engang imellem hvilket vil blive informeret på forummet og på forsiden). Hvis man ønsker at bygge noget der ikke må blive smadret så gør det på vores normale map.

and thats why i love the santaman!
Post Reply