Nightgam wrote:Jeg vil gerne give jer ret i jeg hedder Marcus. men jeg har altså aldrig spillet som nogen der hedder Marcus121100, og har heller ingen ide om hvem det er.
kan det der IP noget havde noget at gøre med at mig og min mor flyttede ind i det her hus for ca. et halvt år siden ?
og hvorfor skal jeg indvolveres i et problem som i har med ham der hackeren Marcus121100?
Må jeg lige forstå dig ret her. Du forsøger lige nu at komme med en historie der skal forsøge at stille spørgsmålstegn til den vurdering xcanner og jeg har lavet omkring dit ban? Du forsøger tilmed at narre en der har en bachelor grad i software fra Aalborg Universitet og som læser videre på kandidaten til Civilingeniør indenfor Software? Og som samtidig har taget et ekstra (meget kort) kursus omkring IT sikkerhed og hacking?
Jamen udmærket så tager vi den derfra. Du kender altså ikke nogen der spiller som Marcus121100. Men du kender godt nok jwg701 som så åbenbart kender Marcus121100. Altså det er jo teoretisk muligt at være ven med en der ikke fortæller hvilke andre venner han har men i din alder virker det lidt spøjst må jeg indrømme.
Du har oprettet dig her på forummet med en IP der er den samme som den Marcus121100 havde da han skrev de indlæg omkring unban ca. 40 minutter efter jeg skrev sidste svar. Det scenarie du opstiller vil så kræve at Marcus121100 valgte at tage strømmen fra sit modem, vente i mindst en time og derefter tilslutte det igen (sådan er det hvis han har dynamisk IP) før han kan skifte IP. Samtidig ville det så kræve du havde gjort det samme og så skulle du så være yderst heldig/uheldig for lige præcis at få den IP som Marcus121100 lige har frigivet. Samtidig ville det kræve at i begge har samme internetudbyder (jeg kan se du har Telenor (tidligere Cybercity)). Dette anses som komplet usandsynligt at du lige præcis rammer alle disse faktorer.
Din forklaring omkring at i har flyttet ind i et hus er også komplet ligegyldigt da det ingen påvirkning har omkring jeres internet med mindre altså i har arvet routeren og abonnement fra den tidligere ejer hvilket ikke lader sig gøre og den er heller ikke særlig sandsynlighed eftersom marcus121100 har brugt IP adressen på forummet mens han spurgte omkring unban (hvilket skete her i december).
Du tænker selvfølgelig at eftersom du ingen chancer har for at komme tilbage så kan du lige så godt spilde alles tid med at gøre håbløse forsøg og komme med løgne. Jeg synes det er trist at se et ungt menneske forsøge at gå denne vej bare fordi han fortryder en forbrydelse han har gjort. Du vælger altså at bryde regler fordi du ikke finder din straf passende? Hvis du virkelig syntes så godt om serveren så burde du måske lige tænke nærmere over dine handlinger inden du gør noget.
Og her er vi så ved lektien ved hele denne sag. Jeg håbede at du lærte noget af at få et perm. ban fra serveren på baggrund af tåbelige handlinger men det viser sig så at du bare fortsætter med at begå tåbelige handlinger uden du aner konsekvenserne. Ved at du laver sådan et stunt herinde på forummet viser udviser du en så ligegyldig holdning til regler og moral at jeg har den dybeste afsky til dig.
Lad mig lige skitsere hvorfor xray bliver straffet så hårdt. For at bruge xray kræver det du bruger noget tid på at lede på internettet og download et xray mod. Herefter skal du bruge tid på at indsætte filerne i din Minecraft installation og herefter skal du så ind i spillet, aktivere hacked og så vælge at misbruge det. Prøv at tæl hvor mange steder i denne process du tid til at tænke tanken "gør jeg noget forkert her?". Ved at det kræver sådan en process så må vi også gå ud fra at folk der vælger at bruge xray på vores server virkeligt mener det seriøst og ønsker at bryde reglerne. Du får mig ikke til at tro på at nogen "kommer til" at bruge xray ved et "uheld". Derimod "kan" der godt ske uheld ved hærværk hvor man laver noget dumt i raseri men xray er altså ikke noget du gør i raseri anfald (i så fald kontakt nærmeste læge som kan henvise dig til de rette myndigheder).
Kort sagt. Jeg er skuffet!