Lag Zone
- casperlt1
Lag Zone
Mig og Dani383a er fanget i en ''zone'' hvor der nærmest kun er lag, vi har prøvet alt.
Alle commands virker ikke. Og vi kan slet ikke skrive i chatten....
Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikring
Så hvis i kunne tp mig og dani383a hen til spawn så ville vi være monster glade...
//Casperlt1
Alle commands virker ikke. Og vi kan slet ikke skrive i chatten....
Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikring
Så hvis i kunne tp mig og dani383a hen til spawn så ville vi være monster glade...
//Casperlt1
Mange får, er bedre end en ged.
- CptTomatoKing
Re: Lag Zone
Jeg ka ikke komme ind lige nu.. Men ka du ikke skrive koordinaterne så vi ved hvor det er og ka få det fixet?
⚒ To mine, or not to mine...
- julemand101
Jeg er online lige nu men som mads også er inde på vil det være til meget gavn hvis i kom med koordinater til stedet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Jeg har fundet det sted som i senest var ved da i var logget ind og det er tæt på spawn og lagger på ingen måde. Har i sat et home det sted hvor i laggede?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Har nu prøvet alle jeres homes og der er heller ikke noget så jeg kan ikke gøre mere før i giver nogle koordinater.
- Sighvatur
En lag zone jeg befinder mig i:
Adv. World:
x:-1464.5
y:
z:
hm laggede for meget til at jeg kunne se resten.
Men mit(Sighvatur) /home 3(/home spider) er præcis det sted.
Hvis i kunne undersøge det ville det være dejligt.
-Sighvatur
Adv. World:
x:-1464.5
y:
z:
hm laggede for meget til at jeg kunne se resten.
-Sighvatur
- julemand101
Ok vi har åbenbart løst problemet men ikke fundet årsagen. Hvis det sker igen så vil vi meget gerne vide det.
- baden27
Jeg går ud fra, at det med sikringen bare er en kraftig overdrivelse, ellers er der noget virkelig galt med din computers batteri.casperlt1 wrote:Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikring
Det virker meget som om, at problemet ikke er kommet af serverens indstillinger, men i stedet en fejlfuld eller en for dårlig computer, i benyttede.Sogic wrote:hm laggede for meget til at jeg kunne se resten.
[*]Tjekkede i, om jeres computere brugte energi på noget andet i øjeblikket, måske automatisk antivirus scan/diskdefragmentering?
[*]Prøvede i at genstarte Minecraft eller bare at rejoine serveren?
Til en anden gang, så prøv at gennemgå disse punkter, hvis problemet forekommer igen.
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- julemand101
På hvilken måde forstod du ikke "Ok vi har åbenbart løst problemet men ikke fundet årsagen. Hvis det sker igen så vil vi meget gerne vide det." ?baden27 wrote:Jeg går ud fra, at det med sikringen bare er en kraftig overdrivelse, ellers er der noget virkelig galt med din computers batteri.casperlt1 wrote:Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikringDet virker meget som om, at problemet ikke er kommet af serverens indstillinger, men i stedet en fejlfuld eller en for dårlig computer, i benyttede.Sogic wrote:hm laggede for meget til at jeg kunne se resten.
[*]Tjekkede i, om jeres computere brugte energi på noget andet i øjeblikket, måske automatisk antivirus scan/diskdefragmentering?
[*]Prøvede i at genstarte Minecraft eller bare at rejoine serveren?
Til en anden gang, så prøv at gennemgå disse punkter, hvis problemet forekommer igen.
Der var rent faktisk et problem og jeg tror alle computere ville få problemer i det område uanset hvad du måtte gøre.
- baden27
Ja tak, prøver skam bare at hjælpe med at finde den årsag, i aldrig fandt frem til, det kan vel ikke være andet end iorden..julemand101 wrote:På hvilken måde forstod du ikke "Ok vi har åbenbart løst problemet men ikke fundet årsagen. Hvis det sker igen så vil vi meget gerne vide det." ?
Ja, jeg har opfanget, at der var et problem. Men hvordan kan du sige, at du tror alle computere ville få problemer med det område, når i ikke fandt ud af, hvad årsagen overhovedet var?julemand101 wrote:Der var rent faktisk et problem og jeg tror alle computere ville få problemer i det område uanset hvad du måtte gøre.
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen