Alle commands virker ikke. Og vi kan slet ikke skrive i chatten....
Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikring

Så hvis i kunne tp mig og dani383a hen til spawn så ville vi være monster glade...
//Casperlt1
Jeg går ud fra, at det med sikringen bare er en kraftig overdrivelse, ellers er der noget virkelig galt med din computers batteri.casperlt1 wrote:Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikring![]()
Det virker meget som om, at problemet ikke er kommet af serverens indstillinger, men i stedet en fejlfuld eller en for dårlig computer, i benyttede.Sogic wrote:hm laggede for meget til at jeg kunne se resten.
Men mit(Sighvatur) /home 3(/home spider) er præcis det sted.
Hvis i kunne undersøge det ville det være dejligt.
På hvilken måde forstod du ikke "Ok vi har åbenbart løst problemet men ikke fundet årsagen. Hvis det sker igen så vil vi meget gerne vide det." ?baden27 wrote:Jeg går ud fra, at det med sikringen bare er en kraftig overdrivelse, ellers er der noget virkelig galt med din computers batteri.casperlt1 wrote:Jeg har ca stået der en halv time og er ved at springe en sikring
Det virker meget som om, at problemet ikke er kommet af serverens indstillinger, men i stedet en fejlfuld eller en for dårlig computer, i benyttede.Sogic wrote:hm laggede for meget til at jeg kunne se resten.
Men mit(Sighvatur) /home 3(/home spider) er præcis det sted.
Hvis i kunne undersøge det ville det være dejligt.
[*]Tjekkede i, om jeres computere brugte energi på noget andet i øjeblikket, måske automatisk antivirus scan/diskdefragmentering?
[*]Prøvede i at genstarte Minecraft eller bare at rejoine serveren?
Til en anden gang, så prøv at gennemgå disse punkter, hvis problemet forekommer igen.
Ja tak, prøver skam bare at hjælpe med at finde den årsag, i aldrig fandt frem til, det kan vel ikke være andet end iorden..julemand101 wrote:På hvilken måde forstod du ikke "Ok vi har åbenbart løst problemet men ikke fundet årsagen. Hvis det sker igen så vil vi meget gerne vide det." ?
Ja, jeg har opfanget, at der var et problem. Men hvordan kan du sige, at du tror alle computere ville få problemer med det område, når i ikke fandt ud af, hvad årsagen overhovedet var?julemand101 wrote:Der var rent faktisk et problem og jeg tror alle computere ville få problemer i det område uanset hvad du måtte gøre.