Største øjeblik:
Da det metrosystem jeg altid "har drømt om" virkede og det var ment at bruge og "sætte op" i spillet.
Største æv:
Fejl i metroen der gør at nord metroen ikke virker.
Årets store øjeblikke
- xcanner
Re: Årets store øjeblikke
It's all about the community
- thomaskaufi
Der er sikkert mange ting jeg glemmer når jeg skriver det her,
men jeg synes at Crafters Julerejse i år, var en af de helt store events!
Jeg synes det var enormt underholdende at gætte gåder og lede efter træer over hele vores map, og det blev så endnu mere underholdende af at vi samtidig har den herlige mulighed at kommunikere via Mumble; det er nemlig altid (syns jeg) sjovt at snakke sammen med resten af befolkningen i tale, om end de er fra SC eller fabrikken, der er nemlig altid plads til en mere!
"It's all about the community!"
Jeg synes det var enormt underholdende at gætte gåder og lede efter træer over hele vores map, og det blev så endnu mere underholdende af at vi samtidig har den herlige mulighed at kommunikere via Mumble; det er nemlig altid (syns jeg) sjovt at snakke sammen med resten af befolkningen i tale, om end de er fra SC eller fabrikken, der er nemlig altid plads til en mere!
"It's all about the community!"
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- xcanner
Av ja. Spiller events som PvP og Spleef turnering og Julerejsen var geniale.thomaskaufi wrote:Der er sikkert mange ting jeg glemmer når jeg skriver det her,
It's all about the community
- Pars
Da xcanner var i Polen og julemand101 efter et par uger fandt ud af hvordan han fik adgang til serveren så vi kunne promote igen. Udover det: Fødselsdagen, mit bjergprojekt, teatertæppet i Fedes teater og julerejsen.
- CasperSK
Personligt var det bedste øjeblik da "The Sun" stod færdig, hvilket den jo egentlig ikke helt gør endnu, men den står der da.
Men på serveren vil jeg faktisk sige det sammenhold der er opstået på bare et år, man har kunnet se hvordan folk lærte hinanden at kende og startet projekter på tværs af landet og aldersgrænserne, det har været alle de 75kr værd man nu gav for så længe siden, og jeg glæder mig til et år mere med jer folk på crafters.dk
Men på serveren vil jeg faktisk sige det sammenhold der er opstået på bare et år, man har kunnet se hvordan folk lærte hinanden at kende og startet projekter på tværs af landet og aldersgrænserne, det har været alle de 75kr værd man nu gav for så længe siden, og jeg glæder mig til et år mere med jer folk på crafters.dk
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- julemand101
*snøft* endelig er der en der nævner det skrækkelige arbejde jeg havde med serveren.Pars wrote:Da xcanner var i Polen og julemand101 efter et par uger fandt ud af hvordan han fik adgang til serveren så vi kunne promote igen. Udover det: Fødselsdagen, mit bjergprojekt, teatertæppet i Fedes teater og julerejsen.
Årets store øjeblik må være der jeg fik en enkelt runde i mobarena til at spille uden problemer (at der så ikke rigtig har været andre omgange der har virket er et helt andet problem).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- rallentof
Mit store øjeblik var da serveren blev opdateret og jeg kunne tage testen og så var det nok 2 dage efter da det lykkedes mig at klare testen
Glæder mig meget til et fedt 2012 med crafters og 9. Klasse med smartboards i klassen
Glæder mig meget til et fedt 2012 med crafters og 9. Klasse med smartboards i klassen
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- xmansen
Da Finestone Fortress drømmen blev levet ud i livet Da det til at starte med kun var mig farvader og pyrobot1 der gravede ud på enorme projekt så det måske lidt uoverskueligt ud, men med en indsats fra rigtigt mange forskellige spillere på serveren blev planen til virkelighed meget meget hurtigere. Det var så fedt da der var omkring 15 personer der gravede samtidigt
og selvfølgelig også da Finestone Fortress var færdigt
og selvfølgelig også da Finestone Fortress var færdigt
Mvh xmansen
/finestone fortress crew
/finestone fortress crew