Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
xwilliamx

Ansøgning

Post by xwilliamx »

Jeg Er 13.
Mit Minecraft Navn Er xwilliamx.
Jeg Er God Til Det Vis Jeg Selv Skal Sige Det :D Jeg Spiller Ikke Så Meget Minecraft Men Vis Jeg Kommer Ind Vil Jeg Spille Det Hver Dag :D
Rekalty

Re: Ansøgning

Post by Rekalty »

Af en eller anden grund havde du skrevet din ansøgning inde i en andens, allerede godkendte ansøgning. Det er ikke sådan man bliver godkendt, jeg har flyttet din ansøgning det rette sted hen. Og efter at have læst den, kan du få en:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
xwilliamx

Post by xwilliamx »

Dit Navn: William

Dit Minecraft Navn: xWilliamx

Alder: 13 somre.

Sted: Odense, Fyn

Interesser: Gaming, minecraft, BF3 osv. Fodbold.

Minecraft erfaring: Har spillet det meget, og elsker det :D Spillet meget singleplayer og MP, med venner :) Har været med siden i omkring marts :)
Har bla. bygget et luftskib! Kæmpe kreationer er mit speciale ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min storebror, xnorrelund :)

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her - xnorrelund, thepigman22, wowgamer9000

Hvorfor vil du joine vores server: Har set min storebror spille på jeres server, og må sige at den er helt fantastisk ! God server, med et hammer godt community, og gode admins :D

Har du læst og forstået reglerne? Ja. Loud and clear, jeg er hverken griefer eller cheater, jeg nyder bare at spille spillet. Desuden mener jeg at reglerne er gode :)
Last edited by xwilliamx on 10 Jan 2012, 19:41, edited 2 times in total.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Tror stadig ikke de ville godkende den og husk nu at hvis de ikke godkender den har du kun en chance tilbage så gør dig nu rigtig umage ;)
(y)
xwilliamx

Post by xwilliamx »

Har gjort mig så umage som jeg kan :=)
julemand101

Post by julemand101 »

xwilliamx wrote:Dit Navn: William

Dit Minecraft Navn: xWilliamx

Alder: 13 somre.

Interesser: Gaming, minecraft, BF3 osv. Fodbold.

Minecraft erfaring: Har spillet det meget, og elsker det :D Spillet meget singleplayer og MP, med venner :) Har været med siden i omkring marts :)
Har bla. bygget et luftskib! Kæmpe kreationer er mit speciale ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min storebror, xnorrelund :)

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her - xnorrelund, thepigman22, wowgamer9000

Hvorfor vil du joine vores server: Har set min storebror spille på jeres server, og må sige at den er helt fantastisk ! God server, med et hammer godt community, og gode admins :D

Har du læst og forstået reglerne? Ja. Loud and clear, jeg er hverken griefer eller cheater, jeg nyder bare at spille spillet. Desuden mener jeg at reglerne er gode :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xwilliamx

XwilliamX Ny Ansøgning.

Post by xwilliamx »

Dit Navn: William

Dit Minecraft Navn: xWilliamX

Alder: 13

Interesser: Fodbold, minecraft, CoD, BF osv. Elsker at sidde ved computeren.
Være sammen med vennerne - The usual stuff.

Minecraft erfaring: Jeg har selv kørt en server (lille) før, og ellers bare joinet nogle forskellige. Problemet er at der på serverne ikke er et specielt godt community. Det ødelægger lidt oplevelsen, da jeg også ser MC som "teamwork". Crafters har et fantastisk community, jeg meget gerne vil være en del af. Jeg har bygget store ting som skibe, bygninger, pyramider mm. Har vidst allerede fået skudt et par hunrede timer ind i Minecraft - Og det er det hele værd.

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem min storebror, xnorrelund.
Har også set en del videoer på Youtube.

Venner på serveren?
xnorrelund

Hvorfor vil du joine vores server: Vil meget gerne være en del af crafters på grund af community'et, snakken, hyggen, PvP-Kampe, events og få nye venner, og jeg vil gerne bidrage med flere store monumenter, som skyskrabere, slotte osv.

Har du læst og forstået reglerne? Ja. Nu kan jeg dem vidst udenad :)

Jeg mener at serveren har nogen gode admins, og det er nogen kanon regler, som holder styr og orden på det hele.
julemand101

Post by julemand101 »

Den er godkendt. Vi åbner først for nye brugere i morgen så kom ind i morgen og bliv hørt i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xwilliamx

Post by xwilliamx »

julemand101 wrote:Den er godkendt. Vi åbner først for nye brugere i morgen så kom ind i morgen og bliv hørt i reglerne.

Tusind tak!!! Er det ok jeg gør det imorgen/senere? :P
julemand101

Post by julemand101 »

Du kommer bare ind når du engang har tid. ;)
Post Reply