Mit Minecraft Navn Er xwilliamx.
Jeg Er God Til Det Vis Jeg Selv Skal Sige Det

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)xwilliamx wrote:Dit Navn: William
Dit Minecraft Navn: xWilliamx
Alder: 13 somre.
Sted: Odense, Fyn
Interesser: Gaming, minecraft, BF3 osv. Fodbold.
Minecraft erfaring: Har spillet det meget, og elsker detSpillet meget singleplayer og MP, med venner
Har været med siden i omkring marts
Har bla. bygget et luftskib! Kæmpe kreationer er mit speciale
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min storebror, xnorrelund
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her - xnorrelund, thepigman22, wowgamer9000
Hvorfor vil du joine vores server: Har set min storebror spille på jeres server, og må sige at den er helt fantastisk ! God server, med et hammer godt community, og gode admins
Har du læst og forstået reglerne? Ja. Loud and clear, jeg er hverken griefer eller cheater, jeg nyder bare at spille spillet. Desuden mener jeg at reglerne er gode
julemand101 wrote:Den er godkendt. Vi åbner først for nye brugere i morgen så kom ind i morgen og bliv hørt i reglerne.