Bor i københavn, så det bliver en anden gang;-) men prøver lige at finde ud af noget tak for hjælpen! Igen! Skriver lige tilbage når jeg har fået den fikset.
Sådan! Då fik mig og min far renset filteret der var ret støvet;-) bagefter kørt jeg skyrim og den gik ikke ned som den ellers ville gøre:-) nå men jeg holder den stadig i "test"- tilstand, så jeg prøver i aften at køre skyrim og bruge dcomputeren som jeg plejer og se hvordan det går;-) vender tilbage når jeg har prøvet det. Tuisnd tak for hjælpen:-)
gbl11 wrote:Sådan! Då fik mig og min far renset filteret der var ret støvet;-) bagefter kørt jeg skyrim og den gik ikke ned som den ellers ville gøre:-) nå men jeg holder den stadig i "test"- tilstand, så jeg prøver i aften at køre skyrim og bruge dcomputeren som jeg plejer og se hvordan det går;-) vender tilbage når jeg har prøvet det. Tuisnd tak for hjælpen:-)
Jeg plejer at rengøre mine computere minimum 2 gange om året og helst 3-4 gange. Nu har jeg lige fået en stationær med gennemsigtig side så det hjælper selvfølgelig på vurderingen om hvornår den skal rengøres.
(jo oftere man gør det jo mindre er der. Desuden har det stor betydning om computeren står i et soveværelse hvilket mit setup gør da der er en kraftig øget mængde støv).
Har nu testet i ca. 3 dage (hvis ikke mere eller mindre...) Har brugt min computer til det jeg plejer: lektier, spil og nettet. og min konklusion af testen er...
At den virker!!! helt som den skal!!;-)
Tusind tak for hjælpen, tænk at problemet simpelthen bare var at rense blæseren:-) tusind tak for hjælpen:-)
gbl11 wrote:Har nu testet i ca. 3 dage (hvis ikke mere eller mindre...) Har brugt min computer til det jeg plejer: lektier, spil og nettet. og min konklusion af testen er...
At den virker!!! helt som den skal!!;-)
Tusind tak for hjælpen, tænk at problemet simpelthen bare var at rense blæseren:-) tusind tak for hjælpen:-)
Du skriver bare hvis der skulle opstå andre problemer.