Med hensyn til din kritik af selve løbet, så var vi nogle stykker, der havde brugt tid på at forberede os, og derfor kendte ruten. Men hele pointen med løbet var jo lige netop at der IKKE var en rute! Det kan godt være at du kun så det som et løb, men Kaffe og jeg brugte en god del tid på worldmap, for at planlægge den mest optimale rute. Der har på intet tidspunkt (set med mine øjne) været tvivl om at planlægning var en lige så stor del af løbet, som selve løbet.
Beklager at mit svar lyder en anelse negativt, men det skyldes at størstedelen af det du skriver, burde være skrevet i en pm til arrangørende i stedet, og resten er bare er dig, der klager over noget du ikke var med til. Fair nok at du gerne vil give konstruktiv kritik, men overvej om du ikke i stedet selv burde gøre noget aktivt, får at højne kvaliteten af serverens sociale events.
Det sidste afsnit satser jeg på var en sjov ironisk kommentar, for at bløde op på den ellers ret negative stemning

@RazzerDenKage
Det lader til at du har fundet den kommentator du har ledt efter i et stykke tid!
EDIT: Wow der kom meget respons hurtigt