Dit Navn: mikkel
Dit Minecraft Navn: zerosuger
Alder: 14
Sted: sydjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? har spille i 2 år nu
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftforum.dk
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ingen
Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg vil se hvad man kan gøre der inde og jeg vil finde nogle venner
Har du læst og forstået reglerne? ikke helt men man kan nok spørger
ansøgning
- FedeAnderzen
Re: ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)zerosuger wrote:Dit Navn: mikkel
Dit Minecraft Navn: zerosuger
Alder: 14
Sted: sydjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? har spille i 2 år nu
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftforum.dk
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ingen
Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg vil se hvad man kan gøre der inde og jeg vil finde nogle venner
Har du læst og forstået reglerne? ikke helt men man kan nok spørger
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Lige en ting mere: Du skal slet ikke tænke på at stille op til test uden at have sat dig godt ind i reglerne. Det er spild af vores tid og vil ikke blive set på med milde øjne.