ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
zerosuger
Posts: 1
Joined: 18 Jan 2012, 18:21

ansøgning

Post by zerosuger »

Dit Navn: mikkel

Dit Minecraft Navn: zerosuger

Alder: 14

Sted: sydjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? har spille i 2 år nu

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftforum.dk

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ingen

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg vil se hvad man kan gøre der inde og jeg vil finde nogle venner

Har du læst og forstået reglerne? ikke helt men man kan nok spørger :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

zerosuger wrote:Dit Navn: mikkel

Dit Minecraft Navn: zerosuger

Alder: 14

Sted: sydjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? har spille i 2 år nu

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftforum.dk

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ingen

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg vil se hvad man kan gøre der inde og jeg vil finde nogle venner

Har du læst og forstået reglerne? ikke helt men man kan nok spørger :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

Lige en ting mere: Du skal slet ikke tænke på at stille op til test uden at have sat dig godt ind i reglerne. Det er spild af vores tid og vil ikke blive set på med milde øjne.
Image
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: ansøgning

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply