men kan man bruge pumpkins i MP? Jeg kan huske sidste jeg prøvede, der virkede de ikke...
de virker (:I) /Wufei wrote:Haha, nice lavet Atlem![]()
men kan man bruge pumpkins i MP? Jeg kan huske sidste jeg prøvede, der virkede de ikke...
jada det screen shooten ble laget i crafters.dk ::) så det virkerWufei wrote:Haha, nice lavet Atlem![]()
Jaconok, hvad er det for et retorisk spørgsmål at stille!? Nej, jeg ved ikke hvordan man laver en texture pack, for jeg har ikke prøvet at lave en, endnu!jaconok wrote:og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???
i admin forum under admin helmet liger det et pumkin.png det skal virke, så bare flytt filen over i mincraft.jar/miscWufei wrote:Fedt, jeg testede selv med et andet hud, men det var før patchen så der virkede det tilsyneladende ikke. Men du må meget gerne sende det til mig, eller lægge det op et sted hvor man kan hente det![]()
ok, man skal bare bruge et program der kan åbne .zip og .rar filer som WinRAR http://download.cnet.com/windows/rarlab ... ?tag=mncolWufei wrote:Fedt, jeg testede selv med et andet hud, men det var før patchen så der virkede det tilsyneladende ikke. Men du må meget gerne sende det til mig, eller lægge det op et sted hvor man kan hente det![]()
Jaconok, hvad er det for et retorisk spørgsmål at stille!? Nej, jeg ved ikke hvordan man laver en texture pack, for jeg har ikke prøvet at lave en, endnu!jaconok wrote:og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???
.minecraft\texturepacks er kun til 16*16, ellers vil netherrack og brick se dumt ud (ild og lava i halvdelen af blokken) så man skal bruge en HD texture fix til høj-opløsnings texturepacks (32^2+)007mads1 wrote:Vel gerne lige sige at der er en mappe du man stoppe alle dine texture packs i (%AppData%\Roaming\.minecraft\texturepacks i window), du går bare ind under Mods and Texture Packs i minecraft og vælger hvilket texture pack du vel have.
Vær opmærksom på at dine texture packs skal ligge i hver sin .zip fil ellers vel Minecraft finde dem.
Du kan også lave en beskrivelse af dit texture pack og smide i din .zip fil (samman med det texture pack), beskrivelsen skal have navnet 'pack.txt'
Du også give det et "logo" (billede der bliver vist i menuen) det skal være kvadratisk fx. 100x100 og hede 'pack.png' det skal også i .zip mappen (med dit texture pack)