Haha, nice lavet Atlem
men kan man bruge pumpkins i MP? Jeg kan huske sidste jeg prøvede, der virkede de ikke...
admin helmet
- Wufei
Re: admin helmet
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- jaconok
de virker (:I) /Wufei wrote:Haha, nice lavet Atlem
men kan man bruge pumpkins i MP? Jeg kan huske sidste jeg prøvede, der virkede de ikke...
og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???
Edit: sorry, jeg mente at spørge om du vidste hvordan man fik pumpkinblur.png udskiftet med admin-helmet, jeg bruger bare en texturepack til at gøre det.
Last edited by jaconok on 25 Jan 2011, 11:43, edited 1 time in total.
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
- atlem
jada det screen shooten ble laget i crafters.dk ::) så det virkerWufei wrote:Haha, nice lavet Atlem
har oppdatert den hud med alle admin commands i admin forumet, er det noen som mangler så gi beskjed for den som vil bruke den
- Wufei
Fedt, jeg testede selv med et andet hud, men det var før patchen så der virkede det tilsyneladende ikke. Men du må meget gerne sende det til mig, eller lægge det op et sted hvor man kan hente det
Jaconok, hvad er det for et retorisk spørgsmål at stille!? Nej, jeg ved ikke hvordan man laver en texture pack, for jeg har ikke prøvet at lave en, endnu!jaconok wrote:og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
- atlem
i admin forum under admin helmet liger det et pumkin.png det skal virke, så bare flytt filen over i mincraft.jar/miscWufei wrote:Fedt, jeg testede selv med et andet hud, men det var før patchen så der virkede det tilsyneladende ikke. Men du må meget gerne sende det til mig, eller lægge det op et sted hvor man kan hente det
- jaconok
ok, man skal bare bruge et program der kan åbne .zip og .rar filer som WinRAR http://download.cnet.com/windows/rarlab ... ?tag=mncolWufei wrote:Fedt, jeg testede selv med et andet hud, men det var før patchen så der virkede det tilsyneladende ikke. Men du må meget gerne sende det til mig, eller lægge det op et sted hvor man kan hente det
Jaconok, hvad er det for et retorisk spørgsmål at stille!? Nej, jeg ved ikke hvordan man laver en texture pack, for jeg har ikke prøvet at lave en, endnu!jaconok wrote:og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???
og et billedredigeringsprogram der kan klare gennemsigtighed (ikke windows paint)
det er bare at kigge i minecraft.jar, åbne et billede, redigere og putte filen i en .zip mappe. (med WinRAR)
Hvis du skal redigere i et billede der ligger inde i en mappe i minecraft.jar, skal du lave en mappe af samme navn i din .zip og putte det redigerede billede i den mappe. (det samme skal du gøre med "lånte" billeder)
x) Når du så er færdig, skal du enten bare putte .zip filen i .minecraft\texturepacks (hvis du bruger 16 * 16 uden custom water.) ellers skal du patche den med http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=46173 ( 32*32+ / med custom water.)
EDIT: for at få den der admin-helmet skal du lave en .zip mappe med en mappe der hedder misc og putte billedet deri. derefter gør du som der står i x)
WARNING CREEPERS!
- CptTomatoKing
Vel gerne lige sige at der er en mappe du man stoppe alle dine texture packs i (%AppData%\Roaming\.minecraft\texturepacks i window), du går bare ind under Mods and Texture Packs i minecraft og vælger hvilket texture pack du vel have.
Vær opmærksom på at dine texture packs skal ligge i hver sin .zip fil ellers vel Minecraft finde dem.
Du kan også lave en beskrivelse af dit texture pack og smide i din .zip fil (samman med det texture pack), beskrivelsen skal have navnet 'pack.txt'
Du også give det et "logo" (billede der bliver vist i menuen) det skal være kvadratisk fx. 100x100 og hede 'pack.png' det skal også i .zip mappen (med dit texture pack)
Vær opmærksom på at dine texture packs skal ligge i hver sin .zip fil ellers vel Minecraft finde dem.
Du kan også lave en beskrivelse af dit texture pack og smide i din .zip fil (samman med det texture pack), beskrivelsen skal have navnet 'pack.txt'
Du også give det et "logo" (billede der bliver vist i menuen) det skal være kvadratisk fx. 100x100 og hede 'pack.png' det skal også i .zip mappen (med dit texture pack)
⚒ To mine, or not to mine...
- jaconok
.minecraft\texturepacks er kun til 16*16, ellers vil netherrack og brick se dumt ud (ild og lava i halvdelen af blokken) så man skal bruge en HD texture fix til høj-opløsnings texturepacks (32^2+)007mads1 wrote:Vel gerne lige sige at der er en mappe du man stoppe alle dine texture packs i (%AppData%\Roaming\.minecraft\texturepacks i window), du går bare ind under Mods and Texture Packs i minecraft og vælger hvilket texture pack du vel have.
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=46173 der også giver én mulighed for at have custom water og lava m.m.
WARNING CREEPERS!
- atlem
tror ikkje wuf har noe som helst problem med og lære seg dette på egen motor vist han vil, deres forklaringer ferder hvær sin vei og har ingenting med og lage sin egen pack men og innstalere den,skal du lære og lage text pack på du bruke programmer som gimp eller photoshop måle opp størelsene på bilde du skal bruke vist en ikkje finner en templat.. antal pixskel per icon og deretter finne patsh som kan oppgradere mc og håntere flere piksler. mcpatsc vist en skal ha høyere en mc orginal.
du prøver og virke smart i kommentaren du ga . og når din forklaring gjør du deg selv til latter,
og prøve og se ned på noen for dei ikkje har lært seg og bygge packs, er jo latterlig .
han er sikkert happy med sitt zelda preg, det gjør ikkje noen mindre smarte fordetom.
vist du godtar at eg sletter det som ikkje har med tema i posten wufei, hadde det vert fint, det vil sige alt nedfra, "jaconok og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???"
hadde det vært en forklaring vordan en legger til pumkin.png hadde det vært noe annet
ang innstalering så er det bare flytt filen over i mincraft.jar/misc ingen patsh eller noe
gjør en som jaco siger så bytter en ut en allerede eksisterende misc folder som også inneholder skygger o.l
og da ødlegger du dette.
btw can ikkje se du har gjort så veldig i packen din annet at det står jaco hvær gang en tar opp et skilt
/atle
du prøver og virke smart i kommentaren du ga . og når din forklaring gjør du deg selv til latter,
og prøve og se ned på noen for dei ikkje har lært seg og bygge packs, er jo latterlig .
han er sikkert happy med sitt zelda preg, det gjør ikkje noen mindre smarte fordetom.
vist du godtar at eg sletter det som ikkje har med tema i posten wufei, hadde det vert fint, det vil sige alt nedfra, "jaconok og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???"
hadde det vært en forklaring vordan en legger til pumkin.png hadde det vært noe annet
ang innstalering så er det bare flytt filen over i mincraft.jar/misc ingen patsh eller noe
gjør en som jaco siger så bytter en ut en allerede eksisterende misc folder som også inneholder skygger o.l
og da ødlegger du dette.
btw can ikkje se du har gjort så veldig i packen din annet at det står jaco hvær gang en tar opp et skilt
/atle
- jaconok
Det var ikke min mening at fornærme nogen.
Det er rigtigt hvad du siger 007mads1.
Please slap af atlem, jeg ser ikke ned på nogen.
Angående at lave en pack, så mener jeg bare at det er nemmere at tage det tilsvarende billede, slætte det man vil ændre og replace det med hvad man nu vil have, end at lave det helt fra scratch, og skulle til at måle op, men hvis du vil kan du også gøre det.
Med hensyn til "misc" mappen, så ødelægger du ikke hele mappen i minecraft.jar, den replacer kun de billeder som er i packen, resten rører den ikke.
Med hensyn til min pack, er det bitte små ændringer jeg har lavet så det passer til min smag
(en helt ny items.png) hvis du sammenligner den med tronic er det ret meget der er ændret.
hvis du ikke kan lide den kan du bare lade være med at bruge den.
Og igen, slap af jeg er ikke ude på at blive banned fra forum fordi at jeg ikke kan finde ud af at snake ordentlig til folk, jeg prøvede bare at hjelpe
Det er rigtigt hvad du siger 007mads1.
Please slap af atlem, jeg ser ikke ned på nogen.
Angående at lave en pack, så mener jeg bare at det er nemmere at tage det tilsvarende billede, slætte det man vil ændre og replace det med hvad man nu vil have, end at lave det helt fra scratch, og skulle til at måle op, men hvis du vil kan du også gøre det.
Med hensyn til "misc" mappen, så ødelægger du ikke hele mappen i minecraft.jar, den replacer kun de billeder som er i packen, resten rører den ikke.
Med hensyn til min pack, er det bitte små ændringer jeg har lavet så det passer til min smag
(en helt ny items.png) hvis du sammenligner den med tronic er det ret meget der er ændret.
hvis du ikke kan lide den kan du bare lade være med at bruge den.
Og igen, slap af jeg er ikke ude på at blive banned fra forum fordi at jeg ikke kan finde ud af at snake ordentlig til folk, jeg prøvede bare at hjelpe
WARNING CREEPERS!