admin helmet

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
CptTomatoKing

Re: admin helmet

Post by CptTomatoKing »

Ja jeg havde lige glemt den lille detalje i men post :? og jeg føler mig ikke fornærmet
Jeg kender ikke wufeis mening men er ret sikker på at han syntes at det er dejligt nok at vide at HD texture packs er buget i texture pack mappen
Det er okay at ændre en texture pack (efter min mening) man tilføjer jo bare noget man selv godt kan lide
og måske kan man ikke kalde det en ny texture pack man det er da heller ikke helt ligesom det gamle....
To mine, or not to mine...
jaconok

Post by jaconok »

jeg ville ønske vi havde en "like" knap 007mads1, nå jeg kan nøjes med en :D
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
atlem

Post by atlem »

uskylder min reaksjon den var like unødvendig som din kommentar, liker bare ikkje når det kommer en hel masse unødig tull i min post der det egentlig er lett og gjennomføre , så lett som og dra file over i en eksisterende misc folder og trenger ikkje lage noen ny misc , kansje noen bare vil vite vordan en skal få på ny pumkin.png og ikkje masse unødvendig rot som ikkje har noe med dette og gjøre, lag heller en egen post for innstalering av textur pack. bare en ide

/atlem
Wufei

Post by Wufei »

jaconok wrote:
Wufei wrote:Haha, nice lavet Atlem :P
men kan man bruge pumpkins i MP? Jeg kan huske sidste jeg prøvede, der virkede de ikke...
de virker (:I) / :)
og du ved vel godt hvordan man laver en texture pack... ikk???
Edit: sorry, jeg mente at spørge om du vidste hvordan man fik pumpkinblur.png udskiftet med admin-helmet, jeg bruger bare en texturepack til at gøre det. :)
Det helt i orden Jaconok! Bare husk til en anden gang, at formulere det sproglige udtryk mere præcis, så der ikke opstår misforståelser ;)

Jeg roder selv rigtig meget med forskellige texturepacks og har da også editeret en del med Minecraft.jar filen. Jeg har bla. min helt egen *.rar fil som jeg har sat op, og som jeg bruger hver gang jeg skal sætte min tekstur op igen efter en MC patch.
Det kan være at når jeg får lidt mere tid, så laver jeg min egen texturepack. Jeg har lidt i tankerne om en manga, japansk eller Jurassic Park inspireret texturepack :lol:

//Wufei
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
atlem

Post by atlem »

Post Reply