Ansøgning om V.I.P

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Spasserbussen

Ansøgning om V.I.P

Post by Spasserbussen »

Mit navn: Casper Møller

Minecraft navn: Spasserbussen

Alder: 13

Sted: syddanmark

Interesser: Xbox 360, call of duty spil, skyrim, Minecraft, first personshoter, alle mulige skydespil

Minecraft erfaring: Har spillet i snart 1 1/2 år, spiller lige meget single som multiplayer, har spiller på en server hved navn mc.hc-craft.com i 1 dag.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven: EMIGoLD

Venner på serveren: EMIGoLD

Hvorfor vil du joine vores server: Mig og EMIGoLD vil gerne bygge en by hved den bro han har by

Har du læst og forstået reglerne?: Jeg har læst og fåstået reglerne jeg er glad for reglerne for jeg hader greifers der ikke kan passe sig selv
FedeAnderzen

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by FedeAnderzen »

Spasserbussen wrote:Mit navn: Casper Møller

Minecraft navn: Spasserbussen

Alder: 13

Sted: syddanmark

Interesser: Xbox 360, call of duty spil, skyrim, Minecraft, first personshoter, alle mulige skydespil

Minecraft erfaring: Har spillet i snart 1 1/2 år, spiller lige meget single som multiplayer, har spiller på en server hved navn mc.hc-craft.com i 1 dag.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven: EMIGoLD

Venner på serveren: EMIGoLD

Hvorfor vil du joine vores server: Mig og EMIGoLD vil gerne bygge en by hved den bro han har by

Har du læst og forstået reglerne?: Jeg har læst og fåstået reglerne jeg er glad for reglerne for jeg hader greifers der ikke kan passe sig selv

Hvis du har spillet lige så meget multi som single player og kun har spillet 1 dag på den server du nævner, hvor har du så spillet multi resten af tiden ?
Image
Spasserbussen

Post by Spasserbussen »

Glemte at nævne en anden server

Minecracked den har jeg altid spillet på fordi jeg og mine venner spillede på den fordi en af mine venner spillede minecraftforfree
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Ok så er den godkendt, kom ind og få en lille test når du kan reglerne.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Fejlede testen grumt. Vidste ikke hvad exploits var og mente ikke man måtte tage mossy og cracked stonebrick fra strongholds i adventure.
Image
xcanner

Post by xcanner »

Klarede test nummer 2 flot og er nu VIP
It's all about the community
willy12p

Post by willy12p »

ville god være bulder i severen og ødelæger ikke ting. over holder reglerne håber i vil sige ja
Pars

Post by Pars »

willy12p wrote:ville god være bulder i severen og ødelæger ikke ting. over holder reglerne håber i vil sige ja
Venligst lav din egen ansøgning
Post Reply