Mit navn: Casper Møller
Minecraft navn: Spasserbussen
Alder: 13
Sted: syddanmark
Interesser: Xbox 360, call of duty spil, skyrim, Minecraft, first personshoter, alle mulige skydespil
Minecraft erfaring: Har spillet i snart 1 1/2 år, spiller lige meget single som multiplayer, har spiller på en server hved navn mc.hc-craft.com i 1 dag.
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven: EMIGoLD
Venner på serveren: EMIGoLD
Hvorfor vil du joine vores server: Mig og EMIGoLD vil gerne bygge en by hved den bro han har by
Har du læst og forstået reglerne?: Jeg har læst og fåstået reglerne jeg er glad for reglerne for jeg hader greifers der ikke kan passe sig selv
Ansøgning om V.I.P
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning om V.I.P
Spasserbussen wrote:Mit navn: Casper Møller
Minecraft navn: Spasserbussen
Alder: 13
Sted: syddanmark
Interesser: Xbox 360, call of duty spil, skyrim, Minecraft, first personshoter, alle mulige skydespil
Minecraft erfaring: Har spillet i snart 1 1/2 år, spiller lige meget single som multiplayer, har spiller på en server hved navn mc.hc-craft.com i 1 dag.
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven: EMIGoLD
Venner på serveren: EMIGoLD
Hvorfor vil du joine vores server: Mig og EMIGoLD vil gerne bygge en by hved den bro han har by
Har du læst og forstået reglerne?: Jeg har læst og fåstået reglerne jeg er glad for reglerne for jeg hader greifers der ikke kan passe sig selv
Hvis du har spillet lige så meget multi som single player og kun har spillet 1 dag på den server du nævner, hvor har du så spillet multi resten af tiden ?
- Spasserbussen
Glemte at nævne en anden server
Minecracked den har jeg altid spillet på fordi jeg og mine venner spillede på den fordi en af mine venner spillede minecraftforfree
Minecracked den har jeg altid spillet på fordi jeg og mine venner spillede på den fordi en af mine venner spillede minecraftforfree
- FedeAnderzen
- FedeAnderzen
Fejlede testen grumt. Vidste ikke hvad exploits var og mente ikke man måtte tage mossy og cracked stonebrick fra strongholds i adventure.
- xcanner
- willy12p
ville god være bulder i severen og ødelæger ikke ting. over holder reglerne håber i vil sige ja
- Pars
Venligst lav din egen ansøgningwilly12p wrote:ville god være bulder i severen og ødelæger ikke ting. over holder reglerne håber i vil sige ja