Det kunne være nice hvis vi kunne lave metroen ligesom på de her videoer. selv er jeg spasser til det med at bygge med redstone så hvis nogen kan finde ud af det donerer jeg gerne noget hvis jeg har noget
links:
Hatter's ultimate minecraft subway: http://www.youtube.com/watch?v=wX5uVXem24s
Hatter's ultimate minecraft subway 2: http://www.youtube.com/watch?v=CPo0RQ_BWLg
Metroen
- CptTomatoKing
Re: Metroen
De videoer har hvis været postet før
Men jo det ville være nice og det er let nok at lave redstone arbejdet
så hvis der er nogle der giver materialerne vel jeg gerne lave nogle stationer når jeg har tid (har som nævnt en del projekter igang)
Men jo det ville være nice og det er let nok at lave redstone arbejdet
så hvis der er nogle der giver materialerne vel jeg gerne lave nogle stationer når jeg har tid (har som nævnt en del projekter igang)
⚒ To mine, or not to mine...
- bobiboblolo
Jeg vil gerne tage ansvaret for boostere på sporet mod øst hen til min butik. Laver eventuelt hatters system senere
- CptTomatoKing
hnn god måde at sigre at der er boosterebobiboblolo wrote:Jeg vil gerne tage ansvaret for boostere på sporet mod øst hen til min butik.
dele metroen op melem dem der gider at tage ansvaret
men det er ikke sikkert at der er nok der vel
- Casper98dk
Jeg skal nok tage den syd på så. så mangler i bare 2 veje. håber som sagt an nogen vil give lidt jern og sådan. men jeg skal nok bruge mit jern til syd vejen007mads1 wrote:hnn god måde at sigre at der er boosterebobiboblolo wrote:Jeg vil gerne tage ansvaret for boostere på sporet mod øst hen til min butik.
- Casper98dk
Casper98dk wrote:Jeg skal nok tage den syd på så. så mangler i bare 2 veje. håber som sagt an nogen vil give lidt jern og sådan. men jeg skal nok bruge mit jern til syd vejen007mads1 wrote:hnn god måde at sigre at der er boosterebobiboblolo wrote:Jeg vil gerne tage ansvaret for boostere på sporet mod øst hen til min butik.
okay urnefar har allerede lavet boosters syd på
- Casper98dk
jeg har lige fået en masse jern,træ indsamlet af atlem og grev og jeg har solgt alt mit kul og fået masser af jern for det, så nu har vi jern, træ i et stykke tid
- bobiboblolo
Nogen har har lige nakket alle boostere på øst mod min shop de var lige kommet
Og nej det var ikke den fejl med at de kom tilbage når man reloggede
Og nej det var ikke den fejl med at de kom tilbage når man reloggede
- Lynge
Det er ikke muligt for admins at se hvem der har smadret minevogne ligesom det er muligt for dem at se hvem der smadrer blocks?
- CptTomatoKing
jeg vel gætte på at det ikke er muligtLynge wrote:Det er ikke muligt for admins at se hvem der har smadret minevogne ligesom det er muligt for dem at se hvem der smadrer blocks?
for admins skal sætte en blok hvor den gamle har været og så kan de via den se hvilke blocks der har væres der tidligere
men carts virker ikke helt ligesom en blok....
måske xcanner kan se det i en log..?