nihkhk (rettet version) wrote:Jeg er ikke fornærmet. Jeg gider bare ikke prøve mere. Mit liv er for godt til minecraft lige nu, så jeg magter ikke at folk sidder og er træls.
Jeg vil bare have at i forstår at jeg giver op, men ikke fordi jeg ikke vil ind på serveren, mere pga. i ikke aner hvor lang tid jeg skulle bruge på at skrive den om.
Men nu skriver jeg: "god dag", ikke fordi jeg er fornærmet, men fordi jeg ikke gider det her shit mere: farvel. og nej, jeg er ikke sur! jeg gider bare ikke at folk tror de kan fortælle mig hvordan jeg har det.
Vi har ikke fortalt dig hvordan du har det. Vi har sagt at hvis du vil have at folk skal tage dig seriøs, og bruge tiden på DIG skal du gøre sådan vi ved hvad du vil have dig til. For det er sgu svært at læse.
Folk prøver faktisk bare generelt at hjælpe dig herinde. Hvis du ligger mærke til hvordan alle i tråden faktisk har brugt meget tid på at hjælpe dig, og i en fin tone
Håber dig alt godt frem over
Men prøv lige at læs det igennem en enkel gang. Folk ser generelt lidt ned på folk her på NETZ hvis at du ikke staver så godt. Har selv haft mange problemmer med det da jeg var lidt yngre, da folk ofte ikke giver en mening en lige så stor "chance som ellers.
Alt godt fra Casper, du virker som en fin person!