nu skal i bare høre

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
julemand101

Re: nu skal i bare høre

Post by julemand101 »

Hvordan synes du selv følgende er overholdt i din klage:
2. Skriv så det er til at læse. Det vil sige så få stavefejl som muligt, stort begyndelsesbogstav ved start af sætninger osv.
Kørt den igennem word:
fejl.png
Klagen er afvist eftersom den er komplet ulæselig. Jeg håber seriøst ikke at du taler på samme måde som du skriver da du derved må være sindssyg træls at høre på. :?

EDIT:
Jeg har fuld respekt for ordblinde men jeg kender flere ordblinde og de magter at installere en ordbog i deres browser og gøre det derved bare en smule læseligt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
nihkhk

Post by nihkhk »

for det føste jeg har ik snydt for det andet gider jeg ik at høre på om jeg er træls at høre på hvordan jeg staver er vel min sag forstår godt at i syntes det men tror godt jeg fattet at jeg er dålig til at stave de føste 2 gange der var nogen der skrev det

og er ik ordblind men har bare mine grunde til hvorfor jeg ik kan stave så godt og uden at være uhøflig men det kommer ik jer ved
julemand101

Post by julemand101 »

nihkhk wrote:for det føste jeg har ik snydt for det andet gider jeg ik at høre på om jeg er træls at høre på hvordan jeg staver er vel min sag forstår godt at i syntes det men tror godt jeg fattet at jeg er dålig til at stave de føste 2 gange der var nogen der skrev det
Så i stedet for at vælge at skrive dit indlæg så det er til at forstå så bruger du tiden på at brokke dig over at flere påpeger at det ikke er til at læse? Og det er fint du siger at du ikke har snydt men du forholder dig så slet ikke til det FedeAnderzen har skrevet.

Men det er fint nok. Hvis du ikke har mere at sige så kan vi blot konkludere at klagen af afvist.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

og er ik ordblind men har bare mine grunde til hvorfor jeg ik kan stave så godt og uden at være uhøflig men det kommer ik jer ved
Det kommer da i høj grad os ved når vi ikke kan læse hvad du skriver. Må jeg anbefale du får en til at hjælpe med at læse det igennem hvis du ikke selv kan gøre det? Hvis du ikke synes det er nødvendigt at rette din klage til så den er læsbar så må vi jo bare sige den er afvist.
nihkhk

Post by nihkhk »

ja og nej fordi jeg kan ik svare på det han skriver efter som det er svært at læse men ha en god aften
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Det fede skriver er let at læse. Der er ingen grund til at blive fornærmet. Du forventer at en masse folk bruger en masse tid på dig. Det mindste du kan gøre er da at skrive det så det er læseligt.

Del tekseten lidt op.. kender mange der er dårlige til at stave, og sætte det op osv. Bare læs det igennem en gang eller 3.. Så sæt punktummer, kommaer, og del teksten lidt op med en ny linje.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
nihkhk

Post by nihkhk »

er ik fornærmet jeg gider bare ik prøve mere mit liv er for godt til minecreft lige nu så magter ik at folk sidder og er nedern jeg vil bare ha i fårstår jeg giver op men ik fordi jeg ik vil ind på severn mere fordi i ik aner hvor lang tid jeg skulle bruge på at skrive den om men nu skriver jeg god dag ik fordi jeg er fornærmet men fordi jeg ik gider det her shit mere farvel og nej er ik sur gider bare ik folk der tror de kan tortælle mig hvordan jeg har det
Sighvatur

Post by Sighvatur »

nihkhk wrote:Jeg er ikke fornærmet jeg gider bare ikke at prøve mere. Mit liv er for godt til minecreft lige nu, så magter ikke at folk sidder og er nederen. Jeg vil bare have at i forstår mig. Jeg giver op, men ikke fordi jeg ikke vil ind på serveren mere. Det er fordi i ikke aner hvor lang tid jeg skulle bruge på at skrive den om. Nu skriver jeg god dag, ikke fordi jeg er fornærmet, men fordi jeg ikke gider det her shit mere! Farvel, og nej, jeg er ikke sur, gider bare ikke folk der tror de kan fortælle, mig hvordan jeg har det!
Så nu vil du ikke længere ind på serveren?
Du siger vi ikke forstår dig, og det har du helt ret i. Du gør det ikke nemt for os at forstå dig da dit sprog og grammatik er mangelfuldt.
Tillod mig at rette på det, da det som dine andre posts har sine mangler.

edit: Så lige klagen allerede er blevet afvist :?
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

nihkhk (rettet version) wrote:Jeg er ikke fornærmet. Jeg gider bare ikke prøve mere. Mit liv er for godt til minecraft lige nu, så jeg magter ikke at folk sidder og er træls.

Jeg vil bare have at i forstår at jeg giver op, men ikke fordi jeg ikke vil ind på serveren, mere pga. i ikke aner hvor lang tid jeg skulle bruge på at skrive den om.

Men nu skriver jeg: "god dag", ikke fordi jeg er fornærmet, men fordi jeg ikke gider det her shit mere: farvel. og nej, jeg er ikke sur! jeg gider bare ikke at folk tror de kan fortælle mig hvordan jeg har det.
Vi har ikke fortalt dig hvordan du har det. Vi har sagt at hvis du vil have at folk skal tage dig seriøs, og bruge tiden på DIG skal du gøre sådan vi ved hvad du vil have dig til. For det er sgu svært at læse.

Folk prøver faktisk bare generelt at hjælpe dig herinde. Hvis du ligger mærke til hvordan alle i tråden faktisk har brugt meget tid på at hjælpe dig, og i en fin tone :) Håber dig alt godt frem over ;) Men prøv lige at læs det igennem en enkel gang. Folk ser generelt lidt ned på folk her på NETZ hvis at du ikke staver så godt. Har selv haft mange problemmer med det da jeg var lidt yngre, da folk ofte ikke giver en mening en lige så stor "chance som ellers.

Alt godt fra Casper, du virker som en fin person!
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg lukker tråden da der ikke kommer mere konstruktivt herinde. ;)
Locked