Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
andr201j

Ansøgning

Post by andr201j »

andreas

andr201j

15

kbh

minecraft computer

jeg har spillet på mange server i lang tid Ca halvt år , men jeg tror den her server er den er bedre endnu

jeg har en ven på serveren: EMIGoLD

jeg har set nogen af jeres billeder og det er en flot server. og jeg tror også jeg kan bygge sådan nogen ting.
Og være med til at gøre den endnu flotter

jeg har læst og forstået jeres regler og jeg er aldrig blevet bannet eller kicket fra en server eller griefet
EMIGoLD

Re: Ansøgning

Post by EMIGoLD »

Ikke for at være uhøglig, men kender jeg dig? :?:
The ban hammer will speak!
EMIGoLD

Post by EMIGoLD »

andr201j wrote:andreas

andr201j

15

kbh

minecraft computer

jeg har spillet på mange server i lang tid Ca halvt år , men jeg tror den her server er den er bedre endnu

jeg har set nogen af jeres billeder og det er en flot server. og jeg tror også jeg kan bygge sådan nogen ting.

jeg har læst og forstået jeres regler og jeg er aldrig blevet bannet eller kicket fra en server eller griefet
Ikke for at være uhøflig men kender jeg dig? :?:
The ban hammer will speak!
fatKaizer

Post by fatKaizer »

andr201j wrote:andreas

andr201j

15

kbh

minecraft computer

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply