andreas
andr201j
15
kbh
minecraft computer
jeg har spillet på mange server i lang tid Ca halvt år , men jeg tror den her server er den er bedre endnu
jeg har en ven på serveren: EMIGoLD
jeg har set nogen af jeres billeder og det er en flot server. og jeg tror også jeg kan bygge sådan nogen ting.
Og være med til at gøre den endnu flotter
jeg har læst og forstået jeres regler og jeg er aldrig blevet bannet eller kicket fra en server eller griefet
Ansøgning
- EMIGoLD
- EMIGoLD
Re: Ansøgning
Ikke for at være uhøflig men kender jeg dig?andr201j wrote:andreas
andr201j
15
kbh
minecraft computer
jeg har spillet på mange server i lang tid Ca halvt år , men jeg tror den her server er den er bedre endnu
jeg har set nogen af jeres billeder og det er en flot server. og jeg tror også jeg kan bygge sådan nogen ting.
jeg har læst og forstået jeres regler og jeg er aldrig blevet bannet eller kicket fra en server eller griefet
The ban hammer will speak!
- fatKaizer
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)andr201j wrote:andreas
andr201j
15
kbh
minecraft computer
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk