Ansøgning Fra Alexander

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
EnderHunter7
Posts: 2
Joined: 13 Jun 2012, 16:56

Ansøgning Fra Alexander

Post by EnderHunter7 »

Mit navn: Alexander

Mit Minecraft navn: EnderHunter7

Alder: 11

Hvor jeg bor: Ringsted

Interesser: Computer, Tegne/Bygge, Minecraft, Andre spil

Min erfaring til Minecraft: Jeg har spillet minecraft i cirkus et år :) Jeg er ret god til at bygge (Synes jeg selv) og jeg bliver meget let inspireret af andre bygninger.

Jeg har hørt om Crafters.dk igennem en post i Minecraft Forum.dk (Her er et link til den post: http://www.minecraftforum.dk/galleri/vis-billede/4506/1 )

Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren, men jeg håber jeg får nogen :D

Om jeg har læst reglerne? Help fra top til tå :)

Jeg håber jeg kan blive godkendt så jeg kan komme ind på serveren og ha' det sjovt :)

-Alexander
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning Fra Alexander

Post by FedeAnderzen »

EnderHunter7 wrote:Mit navn: Alexander

Mit Minecraft navn: EnderHunter7

Alder: 11

Hvor jeg bor: Ringsted

Interesser: Computer, Tegne/Bygge, Minecraft, Andre spil

Min erfaring til Minecraft: Jeg har spillet minecraft i cirkus et år :) Jeg er ret god til at bygge (Synes jeg selv) og jeg bliver meget let inspireret af andre bygninger.

Jeg har hørt om Crafters.dk igennem en post i Minecraft Forum.dk (Her er et link til den post: http://www.minecraftforum.dk/galleri/vis-billede/4506/1 )

Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren, men jeg håber jeg får nogen :D

Om jeg har læst reglerne? Help fra top til tå :)

Jeg håber jeg kan blive godkendt så jeg kan komme ind på serveren og ha' det sjovt :)

-Alexander
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
EnderHunter7
Posts: 2
Joined: 13 Jun 2012, 16:56

Ansøgning

Post by EnderHunter7 »

Q: Navn? A: Alexander

Q: Minecraft Navn? A: EnderHunter

Q: Alder? A: 11.

Sted: Sjælland.

Q: Interesser? A: Computer, Apple, minecraft, Andre sjove spil. :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i cirkus 1 år, Jeg har spillet på andre servere men de ser ikke nær så sjov ud som Crafters. :)

Q: hvor har du hørt om Crafters.dk? A: Gennem Minecraft forum.dk

Q: Venner på serveren? A: Nej, men jeg håber jeg får nogen. :)

Q: hvorfor vil du joine vores server? A: Fordi den ser helt vild ud, og jeg elsker og bygge og finde nye venner, Jeg kan især godt lide det dér Bomber man som i har bygget, og jeg vil gerne Bygge noget fedt som alle kan bruge :)

Q: Har du læst og forstået reglerne? A: Ja jeg har læst dem og jeg er ikke i tvivl om noget :)

Jeg har prøvet lave denne ansøgning så seriøs som muligt, jeg vil rigtig gerne ind på serveren så jeg håber
Jeg kan komme ind.

-Alexander
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Din ansøgning er godkendt. Fang en admin/moderator ingame og tag testen på reglerne.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning Fra Alexander

Post by FedeAnderzen »

Kunne ikke halvdelen af svarene i første test. Ny chance om mindst 24 timer og så skal den være der 100 %
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning Fra Alexander

Post by xcanner »

Svarede rigtigt på 1 ud af 4 spørgsmål, afviser ansøgningen.
It's all about the community
Post Reply