Mit navn: Alexander
Mit Minecraft navn: EnderHunter7
Alder: 11
Hvor jeg bor: Ringsted
Interesser: Computer, Tegne/Bygge, Minecraft, Andre spil
Min erfaring til Minecraft: Jeg har spillet minecraft i cirkus et år Jeg er ret god til at bygge (Synes jeg selv) og jeg bliver meget let inspireret af andre bygninger.
Jeg har hørt om Crafters.dk igennem en post i Minecraft Forum.dk (Her er et link til den post: http://www.minecraftforum.dk/galleri/vis-billede/4506/1 )
Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren, men jeg håber jeg får nogen
Om jeg har læst reglerne? Help fra top til tå
Jeg håber jeg kan blive godkendt så jeg kan komme ind på serveren og ha' det sjovt
-Alexander
Ansøgning Fra Alexander
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning Fra Alexander
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)EnderHunter7 wrote:Mit navn: Alexander
Mit Minecraft navn: EnderHunter7
Alder: 11
Hvor jeg bor: Ringsted
Interesser: Computer, Tegne/Bygge, Minecraft, Andre spil
Min erfaring til Minecraft: Jeg har spillet minecraft i cirkus et år Jeg er ret god til at bygge (Synes jeg selv) og jeg bliver meget let inspireret af andre bygninger.
Jeg har hørt om Crafters.dk igennem en post i Minecraft Forum.dk (Her er et link til den post: http://www.minecraftforum.dk/galleri/vis-billede/4506/1 )
Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren, men jeg håber jeg får nogen
Om jeg har læst reglerne? Help fra top til tå
Jeg håber jeg kan blive godkendt så jeg kan komme ind på serveren og ha' det sjovt
-Alexander
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- EnderHunter7
Ansøgning
Q: Navn? A: Alexander
Q: Minecraft Navn? A: EnderHunter
Q: Alder? A: 11.
Sted: Sjælland.
Q: Interesser? A: Computer, Apple, minecraft, Andre sjove spil.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i cirkus 1 år, Jeg har spillet på andre servere men de ser ikke nær så sjov ud som Crafters.
Q: hvor har du hørt om Crafters.dk? A: Gennem Minecraft forum.dk
Q: Venner på serveren? A: Nej, men jeg håber jeg får nogen.
Q: hvorfor vil du joine vores server? A: Fordi den ser helt vild ud, og jeg elsker og bygge og finde nye venner, Jeg kan især godt lide det dér Bomber man som i har bygget, og jeg vil gerne Bygge noget fedt som alle kan bruge
Q: Har du læst og forstået reglerne? A: Ja jeg har læst dem og jeg er ikke i tvivl om noget
Jeg har prøvet lave denne ansøgning så seriøs som muligt, jeg vil rigtig gerne ind på serveren så jeg håber
Jeg kan komme ind.
-Alexander
Q: Minecraft Navn? A: EnderHunter
Q: Alder? A: 11.
Sted: Sjælland.
Q: Interesser? A: Computer, Apple, minecraft, Andre sjove spil.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i cirkus 1 år, Jeg har spillet på andre servere men de ser ikke nær så sjov ud som Crafters.
Q: hvor har du hørt om Crafters.dk? A: Gennem Minecraft forum.dk
Q: Venner på serveren? A: Nej, men jeg håber jeg får nogen.
Q: hvorfor vil du joine vores server? A: Fordi den ser helt vild ud, og jeg elsker og bygge og finde nye venner, Jeg kan især godt lide det dér Bomber man som i har bygget, og jeg vil gerne Bygge noget fedt som alle kan bruge
Q: Har du læst og forstået reglerne? A: Ja jeg har læst dem og jeg er ikke i tvivl om noget
Jeg har prøvet lave denne ansøgning så seriøs som muligt, jeg vil rigtig gerne ind på serveren så jeg håber
Jeg kan komme ind.
-Alexander
- Pars
Re: Ansøgning
Din ansøgning er godkendt. Fang en admin/moderator ingame og tag testen på reglerne.
- FedeAnderzen
Kunne ikke halvdelen af svarene i første test. Ny chance om mindst 24 timer og så skal den være der 100 %
- xcanner
Svarede rigtigt på 1 ud af 4 spørgsmål, afviser ansøgningen.
It's all about the community