Når vi får det ind på serveren osv, er i meget velkommen til at komme med ideer løbende, vi kan jo nemt have set os blind på brugervenligheden, men vi har virkelig prøvet så godt vi kan
og helt korrekt som fanta siger, flere skilte er allerede planen, for folk nemmer kan finde den korrekte portal mm.
Afstemning om nyt spawn #1
- nrone
Re: Afstemning om nyt spawn #1
Crafters.dk - It's all about the community...
- Casper98dk
Det er ment som konstruktivt kritik. Det er episk. ingen tvivl om det.nrone wrote:Når vi får det ind på serveren osv, er i meget velkommen til at komme med ideer løbende, vi kan jo nemt have set os blind på brugervenligheden, men vi har virkelig prøvet så godt vi kan
og helt korrekt som fanta siger, flere skilte er allerede planen, for folk nemmer kan finde den korrekte portal mm.
- nrone
Endelig ikke misforstå mig, jeg er slet slet ikke negativ ladet. Jeg syns det er dejligt folk kommer med ideer & forslag!Casper98dk wrote:Det er ment som konstruktivt kritik. Det er episk. ingen tvivl om det.nrone wrote:Når vi får det ind på serveren osv, er i meget velkommen til at komme med ideer løbende, vi kan jo nemt have set os blind på brugervenligheden, men vi har virkelig prøvet så godt vi kan
Crafters.dk - It's all about the community...
- PennisPuff
når skolen går igang igen og crafters køre 1.3 er jeg frisk på at give en hånd med jeg har længe manglet nogen at bygge med da joda spiller tekkit nu