Afstemning om nyt spawn #1

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
nrone

Re: Afstemning om nyt spawn #1

Post by nrone »

Når vi får det ind på serveren osv, er i meget velkommen til at komme med ideer løbende, vi kan jo nemt have set os blind på brugervenligheden, men vi har virkelig prøvet så godt vi kan :ugeek:

og helt korrekt som fanta siger, flere skilte er allerede planen, for folk nemmer kan finde den korrekte portal mm.
Crafters.dk - It's all about the community...
Casper98dk

Post by Casper98dk »

nrone wrote:Når vi får det ind på serveren osv, er i meget velkommen til at komme med ideer løbende, vi kan jo nemt have set os blind på brugervenligheden, men vi har virkelig prøvet så godt vi kan :ugeek:

og helt korrekt som fanta siger, flere skilte er allerede planen, for folk nemmer kan finde den korrekte portal mm.
Det er ment som konstruktivt kritik. Det er episk. ingen tvivl om det.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
nrone

Post by nrone »

Casper98dk wrote:
nrone wrote:Når vi får det ind på serveren osv, er i meget velkommen til at komme med ideer løbende, vi kan jo nemt have set os blind på brugervenligheden, men vi har virkelig prøvet så godt vi kan :ugeek:

Det er ment som konstruktivt kritik. Det er episk. ingen tvivl om det.
Endelig ikke misforstå mig, jeg er slet slet ikke negativ ladet. Jeg syns det er dejligt folk kommer med ideer & forslag!
Crafters.dk - It's all about the community...
PennisPuff

Post by PennisPuff »

når skolen går igang igen og crafters køre 1.3 er jeg frisk på at give en hånd med :) jeg har længe manglet nogen at bygge med da joda spiller tekkit nu :)
Post Reply