banned!?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
vegasfan

Re: banned!?

Post by vegasfan »

Claeshjalte wrote:
vegasfan wrote:
spy wrote:Som alle steder, hvis man er i tvivl om der er nogle der kan/vil misbruge ens ting, LAD VÆRE med at gemme dine oplysninger, eller lade PC gemme dem..

Sørgelig hvis du ikke kan have dine ting i fred for din bror, du må tage en snak med ham, og evt indrage jeres forældre, for at i kan få en snak om, hvad regler skal være.

Ting indgame er lige på højde som virkelig ting, underligt men sandt..

Der er falden dom i sager, hvor folk har fået stjålende ting i MMO, på højde med virkelig ting oO(tror nu ikke det er sket her hjemme i DK) bare en eks...

/Spy
Har snakket med ham, og han undskylder mange gange! (det var self ikke ondt ment)

Men som jeg sagde tidligere. Jeg respektere at i ikke gider at un-banne mig.
Men det kunne nu være rart.
Hilsen Sebastian
Så din bror har taget din computer fra stuen, logget ind og griefet samt dupet en masse items?

Det er lige så uhensigtsmæssigt, som det er tvivlsomt.
Han vidste ikke hvad han havde med at gøre...
Gulerod

Post by Gulerod »

Claeshjalte wrote: Så din bror har taget din computer fra stuen, logget ind og griefet samt dupet en masse items?

Det er lige så uhensigtsmæssigt, som det er tvivlsomt.
Rejser bare lige et lille flag for at nævne at man kan sætte den til at huske ens kode ord osv :) Retfærdigøre dog intet.
vegasfan wrote:Han vidste ikke hvad han havde med at gøre...
Kan godt være man griefer fordi man måske ikke fatter hvad man har med at gøre, men dupe items? Det er ikke noget man bare lige gør fordi man ikke fatter det. Der skal mere til at dupe end bare at smadre andres bygninger eller w/e. Så hvis han HAR dupet, så har han også vidst hvad han havde med at gøre. Just my 2 cent.
vegasfan

Post by vegasfan »

Jeg respektere at i har banned mig. men jeg synes lige at du skulle tage et lille kig på den and tråd jeg havde lavet tidligere.
Jeg har brugt rigtig lang tid på at overbevise jer om at det ikke har været mig osv. osv. Men nu begynder jeg så småt at ikke at finde
jeres server det værd. Og det synes jeg er lidt trist...
Jeg vil rigtig gerne undskylde til alle for hvad der er sket, hvis det er det der kan hjælpe lidt på såret.
Jeg håber at du forstår mig fuldt ud!
Jeg er er ikke lige glad med at jeg er banned, hvis jeg var det havde jeg ikke brugt det meste af min dag herinde!
Du er velkommen til at svare tilbage (:

Mange hilsner Sebastian
julemand101

Post by julemand101 »

Hvordan kender din bror til xcanner.dlinkddns.com serveren og adressen til den? Hvis jeg lader min computer stå ville man rigtig nok kunne komme ind på min konto da jeg har sat den til at gemme koden men sandsynligheden at vedkomme kender adressen til den server jeg spiller på er minimal.

Og hvis anklagen så er dupe af items virker det endnu mindre sandsynligt. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre men hvis det virkelig er sandt det du skriver har du seriøse problemer med sikkerheden på dit system og du bør lige overveje hvem du låner din computer til en anden gang. Det er vel heller ikke urimeligt at din lillebror må betale for en ny licens til Minecraft så du kan forsøge at lave en ny byggetilladelse (vi må så lige overveje i admin-gruppen om vi i så fald vil godkende den men jeg har ikke noget imod det eftersom jeg tvivler på at der er brugere der ønsker at blive ved med at købe Minecraft licenser bare for at være nogle svin på vores server).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Locked