Prøvede lige at logge ind i minecraft på crafters.dk, til min store forbavelse bliver jeg mødt med beskeden: "At ødelægge Julemand101's redstone konstruktioner er det dummeste du kan!"
Så det nu jeg tænker WTF? Jeg tændte maskinen for længe siden, på samme dag der var en pvp tunering. Men kunne ikke slukke maskinen igen. Tænkte den skulle måske bare have lidt tid før den slukkede. Loggede ind igen da pvp tuneringen var igang, og oplevede folk brokkede sig over det laggede på serveren. Tænkte det muligvis kunne være redstone maskinen der stadig kørte, og det var det.
Jeg fik lov til af en moderator (nrone tror jeg det var) til at slukke maskinen. Jeg gik derfor ned i maskinen, og slukkede for den uden at ødelægge noget. Derefter fjernede jeg ét styk redstone fra start håndtaget, så folk ikke skulle tænde det igen og starte lag. Alt sammen med tilladelse af en moderator.
Så forventer min ban bliver ophævet, og næste gang liiiiige undersøger lidt istedet for at banne og give sådan en fræk besked

Mvh. Dennis / PrankstarDK