Renovering af spawn byen

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
xcanner

Renovering af spawn byen

Post by xcanner »

Der er vel flere spillere der har opdaget at det ikke kun er spawn der er blevet ændret, men at der også sker meget andet nyt i spawn byen. Har man lyst til at deltage, eller drømmer man om en grund i spawn byen så læs videre!

Hvis du kan finde tomme arealer, gamle halvfærdige projekter, cobbleklodser eller lign. så kan du få lov til at overtage grunden på visse betingelser,- så læs videre få ejerskab på DIN drømmegrund.

Betingelser:
  • Som udgangspunkt er der ingen restriktioner på hvad du må bygge. I visse tilfælde kan der dog være restriktioner på f.eks. højden (det kommer an på området som grunden ligger i).
  • Byg "pænt",- der er ikke nogen grund til at rive gamle cobblestone kasser ned for at bygge nye. Nu er "pænt" meget subjektivt, men bygges der en kasse og kalder man det for et hus, kan man miste grunden igen.
  • Tilpas din bygning ind i området, så "niveauerne" passer nogenlunde (så din bygnings "grundniveau" ikke ligger 10 blocks højere end naboens),
  • Forsæt stierne, tilslut din bygning til spawn byens sti system,- og byg din sti i samme "stil".
Hvordan får jeg tildelt min grund:
Ved at skrive koordinater i denne tråd, så vil ninjastick, nrone eller xcanner kunne give dig grunden. Vi gør det på denne måde så der er styr over hvem der der kan give en grund og vi ikke kommer til at love den samme grund væk til 2 spillere. Bemærk at man SKAL skrive i denne tråd, så vi ikke kommer til at give den samme grund væk flere gange!

Søg og du skal finde:
Der er massere af plads i spawn byen, også tæt på meget spawn, det så det handler bare om at finde dem. Går man lidt længere væk er der endnu mere plads/gamle projekter.

Der er ikke monorail tæt på min grund:
Det var faktisk tiltænkt at Monorailen (eller vandvejen som det oprindeligt var) kunne have "udstikkere" som byen voksede, så det er muligt at koble sig til Monorailen, så længe det ikke er "for langt" (så skal metroen benyttes).

Jeg har fået en grund, men biomes er "mærkelige":
Kontakt xcanner eller julemand101 - så fikser en af os det.

Jeg har stadigvæk spørgsmål:
Så spørg i denne tråd!
It's all about the community
Erobran

Re: Renovering af spawn byen

Post by Erobran »

Så det er tænkt at Monorailen skal fungere lidt som KBH's S-tog, altså en slags forstads-bane, bare i Spawnbyen.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
xcanner

Post by xcanner »

Acvteam26 wrote:Så det er tænkt at Monorailen skal fungere lidt som KBH's S-tog, altså en slags forstads-bane, bare i Spawnbyen.
Til en grænse, ja.
It's all about the community
kasperlj3

Post by kasperlj3 »

Hej er det en mulighed at jeg kan få grunden på x 520 z -430 og lidt omkring? :P
Ninjastick

Post by Ninjastick »

kasperlj3 wrote:Hej er det en mulighed at jeg kan få grunden på x 520 z -430 og lidt omkring? :P
Den er din. :)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Grunden på X=282, Z=-575 er overdraget til Emmich.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
astro379

Post by astro379 »

133,65,-460 der har jeg slået mig ned
133,65,-460 der har jeg slået mig ned
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
nrone

Post by nrone »

Fang mig lige ingame først Astro
Crafters.dk - It's all about the community...
astro379

Post by astro379 »

First: why?

Second: kan ikke spille mc da jeg hade slettet mc før opdaten grundet leg med mods og indstalerede det først igen efter opdate uden at tænke over at der var kommet nyt
Så det må vente
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
kasperfranz

Post by kasperfranz »

astro379 wrote:First: why?

Second: kan ikke spille mc da jeg hade slettet mc før opdaten grundet leg med mods og indstalerede det først igen efter opdate uden at tænke over at der var kommet nyt
Så det må vente
http://mcvc.in/
er rigtig god til at skifte version med

for at vise det ikke er noget jeg har lavet som kun får dig i fedte fadet (jeg har ikke lavet det)
http://www.minecraftforum.net/topic/877 ... indev-143/
Image
Post Reply