Hvis du kan finde tomme arealer, gamle halvfærdige projekter, cobbleklodser eller lign. så kan du få lov til at overtage grunden på visse betingelser,- så læs videre få ejerskab på DIN drømmegrund.
Betingelser:
- Som udgangspunkt er der ingen restriktioner på hvad du må bygge. I visse tilfælde kan der dog være restriktioner på f.eks. højden (det kommer an på området som grunden ligger i).
- Byg "pænt",- der er ikke nogen grund til at rive gamle cobblestone kasser ned for at bygge nye. Nu er "pænt" meget subjektivt, men bygges der en kasse og kalder man det for et hus, kan man miste grunden igen.
- Tilpas din bygning ind i området, så "niveauerne" passer nogenlunde (så din bygnings "grundniveau" ikke ligger 10 blocks højere end naboens),
- Forsæt stierne, tilslut din bygning til spawn byens sti system,- og byg din sti i samme "stil".
Ved at skrive koordinater i denne tråd, så vil ninjastick, nrone eller xcanner kunne give dig grunden. Vi gør det på denne måde så der er styr over hvem der der kan give en grund og vi ikke kommer til at love den samme grund væk til 2 spillere. Bemærk at man SKAL skrive i denne tråd, så vi ikke kommer til at give den samme grund væk flere gange!
Søg og du skal finde:
Der er massere af plads i spawn byen, også tæt på meget spawn, det så det handler bare om at finde dem. Går man lidt længere væk er der endnu mere plads/gamle projekter.
Der er ikke monorail tæt på min grund:
Det var faktisk tiltænkt at Monorailen (eller vandvejen som det oprindeligt var) kunne have "udstikkere" som byen voksede, så det er muligt at koble sig til Monorailen, så længe det ikke er "for langt" (så skal metroen benyttes).
Jeg har fået en grund, men biomes er "mærkelige":
Kontakt xcanner eller julemand101 - så fikser en af os det.
Jeg har stadigvæk spørgsmål:
Så spørg i denne tråd!