Det sidste xcanner skræv hænger ikke sammen med det du skriver... Men det er jo også din mening og ikke xcannersxcanner wrote: ....
Baggrunden for at "satanist symbols" kom med under denne regl, var pga. at stort set hver gang der et religiøst symbol på serveren, var der nogen der mente at der skulle et "satanisk symbol", stortset kun for at provokere.
....
At hagekors, pentagrammer og mange andre ting, kan (og har oprindeligt) betyde noget helt andet er bare ærgeligt. 9999 ud af 10.000 associere symbolerne med 1 ting!
Jeg sammenligner ikke frihed og jødeforfølgelse jeg sammen ligner er 2 forskellige politiske logoer (eller symboler)
Det du skriver er det at jeg gerne må lave fx. en naziborg bare den er flot? - eller må jeg heller ikke lave et kinesisk flag da det skildre kommunisme med da det næsten er helt rør med stjerne i hjørnet, som symboler for kommunistiske. (- sikkert det sidste... men vel gerne høre din ærlige og direkte mening og vel gerne høre om du personligt bliver støt af sådan noget..?)
Jeg syntes ikke at bygningerne hentyder til jødeforfølgelse (der er mange af dem der er hjem til folk den dag i dag - de folk er nogle steder de (dengang rige) jødefamilier nazisterne tog bygningerne fra - men i mit hovede er det en helt anden historie). Men man kan ikke lave en naziborg uden hagekors som jeg vel sige er et slags logo for nazismen og ikke direkte en hentydning til jødeforfølgelse og sådan noget. Det er vel også derfor at vi har et naziparti i Danmark hvis mål ikke er at dræbe jøder men de bygger bare på nogle af de grundlag nazismen brugte.
Kan jeg så godt få den afstemning? Af en eller anden grund har i jo slået muligheden for at lave sådan en fra hos det almindelige medlem, så jeg kan ikke selv lave en hvis det er det i venter på (eller er i stadig bange for resultatet?).