Jeg har et problem når jeg kommer til min island efter at have været død (kan slet ikke komme der hen) dør instant (og når jeg respawner falder ejg bare)
edit: det er som om der mangler et spawn sted (0,0) hvor man kan komme hen igen)
Last edited by kasperfranz on 22 Dec 2012, 15:34, edited 1 time in total.
Hvad gør man hvis man spawner og så falder hele tiden? Hvis jeg bruger /island home dør jeg med det samme og begynder at falde når jeg spawner. Desuden kan jeg kun slette min ø hvis jeg skriver /island delete to gange, og det kan jeg ikke nå på den korte tid faldet er...
kasperfranz wrote:Jeg har et problem når jeg kommer til min island efter at have været død (kan slet ikke komme der hen) dør instant (og når jeg respawner falder ejg bare)
edit: det er som om der mangler et spawn sted (0,0) hvor man kan komme hen igen)
den_store_konge wrote:Hvad gør man hvis man spawner og så falder hele tiden? Hvis jeg bruger /island home dør jeg med det samme og begynder at falde når jeg spawner. Desuden kan jeg kun slette min ø hvis jeg skriver /island delete to gange, og det kan jeg ikke nå på den korte tid faldet er...