Er du nu helt sikker på du har velovervejet, at påtage dig den opgave?Nemisisdk wrote: så kan jeg holde øje med du ikke dummer dig
Robinson Crafters #2 Team Edition
- Grandt_666
Re: Robinson Crafters #2 Team Edition
Member of The Islanders
- xcanner
Så er Robinson Crafters #2 Team Edition skudt i gang!
It's all about the community
- kasperfranz
Jeg har et problem når jeg kommer til min island efter at have været død (kan slet ikke komme der hen) dør instant (og når jeg respawner falder ejg bare)
edit: det er som om der mangler et spawn sted (0,0) hvor man kan komme hen igen)
edit: det er som om der mangler et spawn sted (0,0) hvor man kan komme hen igen)
Last edited by kasperfranz on 22 Dec 2012, 15:34, edited 1 time in total.
- den_store_konge
Hvad gør man hvis man spawner og så falder hele tiden? Hvis jeg bruger /island home dør jeg med det samme og begynder at falde når jeg spawner. Desuden kan jeg kun slette min ø hvis jeg skriver /island delete to gange, og det kan jeg ikke nå på den korte tid faldet er...
- xcanner
kasperfranz wrote:Jeg har et problem når jeg kommer til min island efter at have været død (kan slet ikke komme der hen) dør instant (og når jeg respawner falder ejg bare)
En lille config fejl, det er rettet nu!den_store_konge wrote:Hvad gør man hvis man spawner og så falder hele tiden? Hvis jeg bruger /island home dør jeg med det samme og begynder at falde når jeg spawner. Desuden kan jeg kun slette min ø hvis jeg skriver /island delete to gange, og det kan jeg ikke nå på den korte tid faldet er...
- xcanner
Vinderen bliver annonceret i aften kl 20.00 - denne gang vinder man kun æren + guldnavn.
Der bliver mulighed for at komme rundt til alle deltagernes ø'er derefter.
Der bliver mulighed for at komme rundt til alle deltagernes ø'er derefter.
- xcanner
Så blev vinderholdet af Robinson Crafters #2 fundet.
1. pladsen: Team: kasperfranz, kiffning3000, famfranz
2. pladsen: Team: mh85, theis_f, mh85_bot
3. pladen: Deles imellem 3 hold: Team: nielsen74 – Team: funkyboobs, fantasykitten, nrone, nollerdk – Team: zicy, reelgus, astro379 og 007mads1
Der kan afhentes en trøste præmie til Team: xuno123,zirtel, btnlrchjhnsn hos xcanner.
Tak til alle for at deltage! Robinson vil være åben en lille uges tid endnu. Der kan trænes til næste omgang eller man kan besøge deltager ø’erne:
/warp kasperfranz /warp mh85 /warp nielsen74 /warp funkyboobs /warp zicy /warp tobiashk /warp sighvatur /warp coolkasper99 /warp gumz1110 /warp mw2es /warp caspersk /warp xuno123
1. pladsen: Team: kasperfranz, kiffning3000, famfranz
2. pladsen: Team: mh85, theis_f, mh85_bot
3. pladen: Deles imellem 3 hold: Team: nielsen74 – Team: funkyboobs, fantasykitten, nrone, nollerdk – Team: zicy, reelgus, astro379 og 007mads1
Der kan afhentes en trøste præmie til Team: xuno123,zirtel, btnlrchjhnsn hos xcanner.
Tak til alle for at deltage! Robinson vil være åben en lille uges tid endnu. Der kan trænes til næste omgang eller man kan besøge deltager ø’erne:
/warp kasperfranz /warp mh85 /warp nielsen74 /warp funkyboobs /warp zicy /warp tobiashk /warp sighvatur /warp coolkasper99 /warp gumz1110 /warp mw2es /warp caspersk /warp xuno123