Dit Navn: Jesper
Dit Minecraft Navn: Haahr90
Alder: 22
Sted: Sønderjylland, Rødekro
Interesser: Jeg har en stor interese for elektronik generelt, spiller tit minecraft og elsker at bygge ting og komme med nye ider hele tiden og være sammen med venner og familien
Minecraft erfaring: har dog meget erfaring i spillet men der kommer jo hele tiden nye ting og ting at lave så er det bare med at udforske det
Venner på serveren? nej har jeg ikke inu
Hvorfor vil du joine vores server: er blevet træt a at bygge på de andre sever og og har hørt godt om jeres sever og så har jeg masser a gode ider som jeg kunne tænke mig at prøve at få lavet i jeres sever og møde nye mennesker
Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Ansøgning :)
- Sighvatur
Re: Ansøgning :)
Lidt tynd i det men vi giver den et forsøg.haahr90 wrote:Dit Navn: Jesper
Dit Minecraft Navn: Haahr90
Alder: 22
Sted: Sønderjylland, Rødekro
Interesser: Jeg har en stor interese for elektronik generelt, spiller tit minecraft og elsker at bygge ting og komme med nye ider hele tiden og være sammen med venner og familien
Minecraft erfaring: har dog meget erfaring i spillet men der kommer jo hele tiden nye ting og ting at lave så er det bare med at udforske det
Venner på serveren? nej har jeg ikke inu
Hvorfor vil du joine vores server: er blevet træt a at bygge på de andre sever og og har hørt godt om jeres sever og så har jeg masser a gode ider som jeg kunne tænke mig at prøve at få lavet i jeres sever og møde nye mennesker
Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Godkendt hop ind og få en test
- Sighvatur
- julemand101
Re: Ansøgning :)
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.