Ansøgning :)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
haahr90
Posts: 1
Joined: 14 Jan 2013, 17:12

Ansøgning :)

Post by haahr90 »

Dit Navn: Jesper

Dit Minecraft Navn: Haahr90

Alder: 22

Sted: Sønderjylland, Rødekro

Interesser: Jeg har en stor interese for elektronik generelt, spiller tit minecraft og elsker at bygge ting og komme med nye ider hele tiden :) og være sammen med venner og familien

Minecraft erfaring: har dog meget erfaring i spillet men der kommer jo hele tiden nye ting og ting at lave så er det bare med at udforske det :)

Venner på serveren? nej har jeg ikke inu :)

Hvorfor vil du joine vores server: er blevet træt a at bygge på de andre sever og og har hørt godt om jeres sever og så har jeg masser a gode ider som jeg kunne tænke mig at prøve at få lavet i jeres sever :) og møde nye mennesker :)

Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Ansøgning :)

Post by Sighvatur »

haahr90 wrote:Dit Navn: Jesper

Dit Minecraft Navn: Haahr90

Alder: 22

Sted: Sønderjylland, Rødekro

Interesser: Jeg har en stor interese for elektronik generelt, spiller tit minecraft og elsker at bygge ting og komme med nye ider hele tiden :) og være sammen med venner og familien

Minecraft erfaring: har dog meget erfaring i spillet men der kommer jo hele tiden nye ting og ting at lave så er det bare med at udforske det :)

Venner på serveren? nej har jeg ikke inu :)

Hvorfor vil du joine vores server: er blevet træt a at bygge på de andre sever og og har hørt godt om jeres sever og så har jeg masser a gode ider som jeg kunne tænke mig at prøve at få lavet i jeres sever :) og møde nye mennesker :)

Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Lidt tynd i det men vi giver den et forsøg.
Godkendt hop ind og få en test
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Ansøgning :)

Post by Sighvatur »

Fejlede første test og kan få en ny om 24 timer
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning :)

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply