Jo jeg kan sagtens sammenligne det med hvad der skete med DayZ, med det samme det spil blev let tilgængeligt for den yngre CoD-generation, der kunne man jo ikke så meget som stikke sit hovede frem i Cherno eller Elektro uden at få blæst skallen af, bare fordi man lige er spawnet. Det jeg siger er at jeg tror der vil opstå nogle grupper der ser det som hovede mål at smadre små og nye nationer/spillere.007mads1 wrote:Du kan ikke sammenligne dette spil med DayZ eller lignende!CasperSK wrote:holy fuck, hvilken festival var det at DayZ, Spore og Second Life mødtes og blev så stive at 9 måneder senere var faderskabs testen så utydelig at dette spil nu kommer på markedet, hvis det spil ikke fejler katastrofalt efter 3 måneder vil jeg bliver overrasket.
Inden spillene kommer jeg nævner kommer under spørgsmål følger en forklarring:
1. DayZ: Spillet bliver rigtig sjovt lige indtil det bliver "mainstream" og alle CoD FPS spillere indtager det og udvikler den største håndkanon de kan komme til og ligger på 1km afstand og piller folk ned.
2. Spore: Man er totalt hyped over den frie udvikling der bliver reklammeret med, men når spillet rammer gaden er det sgu meget liniert hvad man kan gøre.
3. Second Life: Nøhj for en fiasko, spillet hvor du kunne have dit eget firma online, hvem gider go hjem og arbejde 8 timer efter at have været på arbejde?
Det er lige hvad der springer op i mine tanker efter den trailer der.
Som jeg ser på det vil det spil mere ligne en online udgave af Civ hvor alle kontrollere hver deres egen karakter i stedet for hver deres nation.. I modsætning til mange andre spil er målet med det her mere at du bliver nød til at samarbejde med andre for at komme videre (skaffe mad på bordet, et sted at bo, nye teknologier osv.).
Personligt vil jeg sammenligne det lidt med minecraft da vil blive smit ud i en verden med ingenting og ska så få det bedste ud af det.
Jeg syntes ikke du skal sige at spillet er død allerede inden det er udkommet! Kik på det når det er på gaden og find ud af om det er noget for dig
Ps I mine øjne har DayZ aldrig været en fiasko.. Vi er stadig et par stykker der spiller moddet en gang imellem og sikkert flere der ser frem til standalone.
Så vil jeg også lige rette dig, jeg sagde ikke DayZ var en fiasko, det er en kæmpe succes i mine øjne, det jeg mente om spillet var førnævnte spille stil af en type rage-quit-fps-call-of-duty-ops2-var-det-fedeste-jeg-har-aldrig-spillet-half-life-1-og-vil-ikke-samarbejde spiller, de ødelægger desværre sådanne spil for mig, da jeg måske er lidt mere til social gaming, og det er da også derfor jeg stadig spiller MC og ikke har hængt fast i nogle moderne first person shooters.