Ms_Cobblestone´s ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Ms_Cobblestone

Ms_Cobblestone´s ansøgning

Post by Ms_Cobblestone »

hejsa

om mig selv: hej jeg hedder Otto og er 12 år gammel. jeg spiller meget minecraft sammen med mine venner. jeg bor på københavn og har en del forstand på computer og minecraft. jeg fik en ny computer i julegave og har altid drømt om at spille minecraft siden 2011. jeg købte det og lavede en bruger sammen med en af mine venner.

hvorfor lige denne server: jeg har endelig fundet en server jeg kan li og jeg plejer ikke at indskrive mig, som sådan noget jeg er ved lige nu, men serveren ser god ud og jeg trænger til noget Minecraft :D. min ven og jeg har lige mødt en admin ´som virkede rigtig flink. folk på serveren ser ud til at have det sjovt og det håber jeg det bliver for mig. :D
GumZ1110

Re: Ms_Cobblestone´s ansøgning

Post by GumZ1110 »

Ms_Cobblestone wrote:hejsa

om mig selv: hej jeg hedder Otto og er 12 år gammel. jeg spiller meget minecraft sammen med mine venner. jeg bor på københavn og har en del forstand på computer og minecraft. jeg fik en ny computer i julegave og har altid drømt om at spille minecraft siden 2011. jeg købte det og lavede en bruger sammen med en af mine venner.

hvorfor lige denne server: jeg har endelig fundet en server jeg kan li og jeg plejer ikke at indskrive mig, som sådan noget jeg er ved lige nu, men serveren ser god ud og jeg trænger til noget Minecraft :D. min ven og jeg har lige mødt en admin ´som virkede rigtig flink. folk på serveren ser ud til at have det sjovt og det håber jeg det bliver for mig. :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Ms_Cobblestone

ansøgning 2 Ms_Cobblestone

Post by Ms_Cobblestone »

mit navn: Otto Tramontana

mit minecraft navn: Ms_Cobblestone

min alder: 12

min bopæl: København, sjælland, 2100

mine interesser: venner, spil, sport, film, og selvfølgelig MINECRAFT ;)

minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i lang tid men har først lige fået en bruger her i vinters. jeg har styr på alle basic ting og har fået nogle tricks fra mine venner. første gang jeg spillede minecraft med en af mine venner kiggede jeg på. vi gik rundt i hans hus og pludselig så jeg en creeper ud af vinduet og spurgte så min ven vad den lille grønne ting var. da han fik øje på den skreg han og fik et kæmpe chok.

venner på serveren: jeg har en som ikke er helt færdig med at blive VIP (hans navn er Mester1209)

hvorfor lige denne server: Da jeg så verdens kortet i havde lavet fik jeg det helt sindsygt inden i mig. :shock: det var vild at man kunne lave et verdens kort over en server hvor man kunne se hvem der var online og hvor de var. det var nok det mest inspirerende. Jeg gik ind på serveren for at kigge og prøve den. jeg havde gået lidt indtil jeg fandt en admin, han var meget glad og virkede flink. Jeg lagde mærke til at alle på serveren var flinke og rare (altså da jeg var der). jeg kan lide jeres regler, de virker indbydende :)

har du læst og forstået reglerne: ja da! ;)

håber i lader mig blive VIP så jeg kan hygge mig med min ven og bygge et hus :)

Otto :D
julemand101

Post by julemand101 »

Den er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator eller administrator. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ms_Cobblestone

Ms_Cobblestone´s ansøgning 2

Post by Ms_Cobblestone »

navn: Otto

minecraft navn: Ms_Cobblestone

alder: 12

by: københavn

hobby: computer, fodbold, tejne grej, minecraft

minecraft erfaring: jeg fik en bruger i vinters men jeg har spillet i ca. 3 år jeg kan grund reglerne og har fået nogle tips af mine venner. for det meste bygger jeg flotte bygninger men indimellem går det bare rådent. ;) (syntes jeg selv)

grunden til jeg vil spille på denne server: jeg elsker at spille singleplayer men jeg vil godt begynde noget nyt. jeg har ledt efter en server i lidt over en månded. endelig har jeg fundet serveren jeg ville spille på. det første der virkelig gav indtryk på mig var verdens kortet som i havde lavet.og da jeg kom ind på serveren lagde jeg mærke til at alle var søde og indbydende.

har du læst reglerne: ja da. ;)

Otto
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg har allerede godkendt din ansøgning!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply