mit navn: Otto Tramontana
mit minecraft navn: Ms_Cobblestone
min alder: 12
min bopæl: København, sjælland, 2100
mine interesser: venner, spil, sport, film, og selvfølgelig MINECRAFT
minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i lang tid men har først lige fået en bruger her i vinters. jeg har styr på alle basic ting og har fået nogle tricks fra mine venner. første gang jeg spillede minecraft med en af mine venner kiggede jeg på. vi gik rundt i hans hus og pludselig så jeg en creeper ud af vinduet og spurgte så min ven vad den lille grønne ting var. da han fik øje på den skreg han og fik et kæmpe chok.
venner på serveren: jeg har en som ikke er helt færdig med at blive VIP (hans navn er Mester1209)
hvorfor lige denne server: Da jeg så verdens kortet i havde lavet fik jeg det helt sindsygt inden i mig.

det var vild at man kunne lave et verdens kort over en server hvor man kunne se hvem der var online og hvor de var. det var nok det mest inspirerende. Jeg gik ind på serveren for at kigge og prøve den. jeg havde gået lidt indtil jeg fandt en admin, han var meget glad og virkede flink. Jeg lagde mærke til at alle på serveren var flinke og rare (altså da jeg var der). jeg kan lide jeres regler, de virker indbydende
har du læst og forstået reglerne: ja da!
håber i lader mig blive VIP så jeg kan hygge mig med min ven og bygge et hus
Otto