Det jeg syntes der mangler er, at hvis Cola sælger 1 dia for 100 bobs, men jeg sælger 1 dia for 99 bobs. Ja så bliver cola's gemt væk og ligesom ligger ind bag min, så min bliver fremhævet da den er billigere. Cola's kommer så frem når/hvis min bliver solgt. (Dette var kun et eksembel.)
Der til skal lige siges, at jeg vil synes at det er moralsk forkert og gå ind at sige, at man ikke på sælge eks. cobbelstone og seed. Hvis folk mener de kan sælge det skal man da også have chancen for det.
Hvor lang tid taler vi om her ? En uge? En måned ?CasperSK wrote: Det er altsammen fornuftigt det du skriver, men jeg mener da at tingene vil løbe ud, og på det tidspunkt er det den brugers opgave at fjerne det eller betale den bøde der kommer på.
Det hele vil regulere sig selv bare giv det lidt tid, men mit håb er da også at der vil komme bedre ting på, som guld eller redstone, ting der faktisk har noget reel værdi
Det kunne være rart med en nedtælling, så man kan se hvornår den udløber. Måske ikke inde på forsiden, men under sine egne auktioner...