V.I.P ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Iam_Clone_

V.I.P ansøgning

Post by Iam_Clone_ »

Mit navn:Jakob
¨
In game navn: Iam_Clone_

Alder: 12 snart 13

Sted:Sjæland

Interesser: Spil, computer, minecraft ,TF2 ,Lol alle mugelige sjove spill som du kan spille med ens venner :ugeek:

Minecraft erfaring:Jeg har spillet minecraft i 1og et halvt år.Jeg spiller meget på faction's og pvp server'e men også nogle gange freebuild eller andre minigames fex,TF2,survival games

Hvor har du hørt om Crafters.dk: Fra en af mine venner ,500pd

Hvorfor vil jeg joine jeres server: jeg har brug for en server uden greif og trooler's men også fordi jeg har hørt at den skulle være mega sej at spille på også det flotte spawn og den gode comunity :)

Har du læst og forstået reglerne?: ja og det ser rimelige ud :geek:

Det har været mit V.I.P :)

In game name: Iam_Clone_
Nielsen74

Re: V.I.P ansøgning

Post by Nielsen74 »

Iam_Clone_ wrote:Mit navn:Jakob
¨
In game navn: Iam_Clone_

Alder: 12 snart 13

Sted:Sjæland

Interesser: Spil, computer, minecraft ,TF2 ,Lol alle mugelige sjove spill som du kan spille med ens venner :ugeek:

Minecraft erfaring:Jeg har spillet minecraft i 1og et halvt år.Jeg spiller meget på faction's og pvp server'e men også nogle gange freebuild eller andre minigames fex,TF2,survival games

Hvor har du hørt om Crafters.dk: Fra en af mine venner ,500pd

Hvorfor vil jeg joine jeres server: jeg har brug for en server uden greif og trooler's men også fordi jeg har hørt at den skulle være mega sej at spille på også det flotte spawn og den gode comunity :)

Har du læst og forstået reglerne?: ja og det ser rimelige ud :geek:

Det har været mit V.I.P :)

In game name: Iam_Clone_
Lidt tynd, men godkendt, kom ind på serverne og få en test i reglerne af en Moderator (blåt navn) eller en Admin (rødt navn)
Image
Nielsen74

Re: V.I.P ansøgning

Post by Nielsen74 »

Testede og promodet
Image
Post Reply