Mit navn:Jakob
¨
In game navn: Iam_Clone_
Alder: 12 snart 13
Sted:Sjæland
Interesser: Spil, computer, minecraft ,TF2 ,Lol alle mugelige sjove spill som du kan spille med ens venner
Minecraft erfaring:Jeg har spillet minecraft i 1og et halvt år.Jeg spiller meget på faction's og pvp server'e men også nogle gange freebuild eller andre minigames fex,TF2,survival games
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Fra en af mine venner ,500pd
Hvorfor vil jeg joine jeres server: jeg har brug for en server uden greif og trooler's men også fordi jeg har hørt at den skulle være mega sej at spille på også det flotte spawn og den gode comunity
Har du læst og forstået reglerne?: ja og det ser rimelige ud
Det har været mit V.I.P
In game name: Iam_Clone_
V.I.P ansøgning
- Nielsen74
Re: V.I.P ansøgning
Lidt tynd, men godkendt, kom ind på serverne og få en test i reglerne af en Moderator (blåt navn) eller en Admin (rødt navn)Iam_Clone_ wrote:Mit navn:Jakob
¨
In game navn: Iam_Clone_
Alder: 12 snart 13
Sted:Sjæland
Interesser: Spil, computer, minecraft ,TF2 ,Lol alle mugelige sjove spill som du kan spille med ens venner
Minecraft erfaring:Jeg har spillet minecraft i 1og et halvt år.Jeg spiller meget på faction's og pvp server'e men også nogle gange freebuild eller andre minigames fex,TF2,survival games
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Fra en af mine venner ,500pd
Hvorfor vil jeg joine jeres server: jeg har brug for en server uden greif og trooler's men også fordi jeg har hørt at den skulle være mega sej at spille på også det flotte spawn og den gode comunity
Har du læst og forstået reglerne?: ja og det ser rimelige ud
Det har været mit V.I.P
In game name: Iam_Clone_