Fårefarmen

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Erobran

Re: Fårefarmen

Post by Erobran »

Dejligt at få lov at blive der ude:), men jeg skal nok lade hver at udvide ø'en det har jeg hellere aldrig haft planer om, er tilfreds med en "baby" ø :D.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg var lige derude og kigge. Virkelig godt arbejde, det ser brandgodt ud. Dog er jeg lidt bekymret for antallet af får i magentaafdelingen, jeg kan ikke forestille mig at der er nok får, måske vi skulle reducere antallet i de andre afdelinger og så øge antallet i denne ?
Image
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

Vi har ikke avlet et bestemt antal til hver farve, vi har bare avlet, hvis der skal justeres på antallet, af får er det da bare iorden

hvor mange vil i sige der skal være af hver farve ?
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Pars

Post by Pars »

GumZ1110 wrote:Vi har ikke avlet et bestemt antal til hver farve, vi har bare avlet, hvis der skal justeres på antallet, af får er det da bare iorden

hvor mange vil i sige der skal være af hver farve ?
Du skal ikke tage dig af Fede, det er bare en dårlig joke. I-landsproblemer ;)
Icy_troll

Post by Icy_troll »

Jeg har prøvet at få antallet til at ligge omkring 40-50 får af hver farve, sådan at der ikke er mere end 200 får hvert sted. Dog kan vi lave en undtagelse i forhold til magenta, sådan at vi bare lader to får af farverne blå pink og lilla være, og avler magenta op på en 180-190 stykker. På den måde er der stadig under 200 får i området, mens vi har den nødvendige mængde af god-tier magenta får.
I have no idea what's going on.
Post Reply