Navn: Isabella
Minecraft Navn: Isabellaguldbaek
Alder: 16, men fylder 17
Sted: Nordjylland
Interesser: Jeg spiller rigtig meget minecraft og andre spil på computeren. Når jeg ikke spiller på min computer, så er jeg sammen med mine venner, og derudover har jeg også et arbejde.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i omkring 3 år med nogle pauser. Jeg har for det meste spillet singleplayer. Men har dog også spillet med min bror og hans venner på en server.
Hvor har du hørt om Cafters.dk: Jeg fandt jer faktisk, fordi at en af min venner havde spillet på jeres server, og sagde, at den var virkelig god. Desværre spiller han ikke mere.

Venner på serveren: Jeg har desværre ingen venner, som er på denne server.
Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har min ven fortalt, at det var en rigtig god server. Jeg prøvede at gå ind på jeres server for at se, hvad det virkelig var for noget, og jeg må sige, at det er cool det I har bygget. Virkelig imponerende. Jeg vil helt sikkert være med til at bygge noget mega fedt derinde, og gør det endnu bedre!
Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst reglerne op til flere gange. Ja, jeg har fuldstændigt forstået dem.
Håber at jeg bliver kommer ind på serveren, så jeg kan komme igang med at bygge