Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Isabellaguldbaek
Posts: 2
Joined: 25 Jun 2013, 18:08

Ansøgning om VIP

Post by Isabellaguldbaek »

Hej :-)

Navn: Isabella

Minecraft Navn: Isabellaguldbaek

Alder: 16, men fylder 17

Sted: Nordjylland

Interesser: Jeg spiller rigtig meget minecraft og andre spil på computeren. Når jeg ikke spiller på min computer, så er jeg sammen med mine venner, og derudover har jeg også et arbejde.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i omkring 3 år med nogle pauser. Jeg har for det meste spillet singleplayer. Men har dog også spillet med min bror og hans venner på en server.

Hvor har du hørt om Cafters.dk: Jeg fandt jer faktisk, fordi at en af min venner havde spillet på jeres server, og sagde, at den var virkelig god. Desværre spiller han ikke mere. :( Jeg har også i langt tid ledt efter en god server at spille på, så :-)

Venner på serveren: Jeg har desværre ingen venner, som er på denne server.

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har min ven fortalt, at det var en rigtig god server. Jeg prøvede at gå ind på jeres server for at se, hvad det virkelig var for noget, og jeg må sige, at det er cool det I har bygget. Virkelig imponerende. Jeg vil helt sikkert være med til at bygge noget mega fedt derinde, og gør det endnu bedre!

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst reglerne op til flere gange. Ja, jeg har fuldstændigt forstået dem.

Håber at jeg bliver kommer ind på serveren, så jeg kan komme igang med at bygge :)
Last edited by Isabellaguldbaek on 26 Jun 2013, 11:41, edited 1 time in total.
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning om VIP

Post by Nielsen74 »

Isabellaguldbaek wrote:Hej :-)

Navn: Isabella

Mit Minecraftnavn: Isabellaguldbaek

Alder: 16, men fylder 17

Sted: Nordjylland

Interesser: Minecraft og andre computer spil, ellers venner og familie

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i omkring 2,5 år nu med nogle pauser. Jeg har for det meste spillet sammen med min bror, og ellers har jeg bare spillet med mig selv :cry:

Jeg har læst reglerne op til flere gange, og jeg har fuldstændig forstået dem ;)

Håber at jeg bliver VIP, så jeg kan komme igang med at bygge :) - Isabella
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
Isabellaguldbaek
Posts: 2
Joined: 25 Jun 2013, 18:08

Re: Ansøgning om VIP

Post by Isabellaguldbaek »

Hej

Navn: Isabella

Minecraft Navn: Isabellaguldbaek

Alder: 16, men fylder 17

Sted: Nordjylland

Interesser: Jeg spiller rigtig meget minecraft og andre spil på computeren. Når jeg ikke spiller på min computer, så er jeg sammen med mine venner, og derudover har jeg også et arbejde.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i omkring 3 år med nogle pauser. Jeg har for det meste spillet singleplayer. Men har dog også spillet med min bror og hans venner på en server.

Hvor har du hørt om Cafters.dk: Jeg fandt jer faktisk, fordi at en af min venner havde spillet på jeres server, og sagde, at den var virkelig god. Desværre spiller han ikke mere. Jeg har også i langt tid ledt efter en god server at spille på, så

Venner på serveren: Jeg har desværre ingen venner, som er på denne server.

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har min ven fortalt, at det var en rigtig god server. Jeg prøvede at gå ind på jeres server for at se, hvad det virkelig var for noget, og jeg må sige, at det er cool det I har bygget. Virkelig imponerende. Jeg vil helt sikkert være med til at bygge noget mega fedt derinde, og gør det endnu bedre!

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst reglerne op til flere gange. Ja, jeg har fuldstændigt forstået dem.

Håber at jeg bliver kommer ind på serveren, så jeg kan komme igang med at bygge
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning om VIP

Post by Grandt_666 »

Isabellaguldbaek wrote:Hej

Navn: Isabella

Minecraft Navn: Isabellaguldbaek

Alder: 16, men fylder 17

Sted: Nordjylland

Interesser: Jeg spiller rigtig meget minecraft og andre spil på computeren. Når jeg ikke spiller på min computer, så er jeg sammen med mine venner, og derudover har jeg også et arbejde.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i omkring 3 år med nogle pauser. Jeg har for det meste spillet singleplayer. Men har dog også spillet med min bror og hans venner på en server.

Hvor har du hørt om Cafters.dk: Jeg fandt jer faktisk, fordi at en af min venner havde spillet på jeres server, og sagde, at den var virkelig god. Desværre spiller han ikke mere. Jeg har også i langt tid ledt efter en god server at spille på, så

Venner på serveren: Jeg har desværre ingen venner, som er på denne server.

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har min ven fortalt, at det var en rigtig god server. Jeg prøvede at gå ind på jeres server for at se, hvad det virkelig var for noget, og jeg må sige, at det er cool det I har bygget. Virkelig imponerende. Jeg vil helt sikkert være med til at bygge noget mega fedt derinde, og gør det endnu bedre!

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst reglerne op til flere gange. Ja, jeg har fuldstændigt forstået dem.

Håber at jeg bliver kommer ind på serveren, så jeg kan komme igang med at bygge

Din ansøgning er hermed godkendt.

Kom ingame og få en test i reglerne, af en moderator (blå) eller admin (rød)
Member of The Islanders
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning om VIP

Post by Grandt_666 »

Der var for mange huller i paratvidenden i første test.

Kan få en ny test i morgen efter solen er stået op.
Member of The Islanders
Post Reply