IP Adresse
- prhh93
IP Adresse
Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den
- JBTollak
- Administrator
Re: IP Adresse
btw MÅ jeg lige nævne at dit brugernavn er det bedste til den nye update med heste: prhh93
- CptTomatoKing
For lige at komme med et seriøst svar så er IP adressen: *FJERNET AF JULLE*prhh93 wrote:Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den
Men takket være DNS kan du bare skrive: crafters.dk (ligesom når du besøger hjemmesiden )
Last edited by CptTomatoKing on 07 Jul 2013, 13:41, edited 1 time in total.
⚒ To mine, or not to mine...
- julemand101
Lad venligst vær med at fortælle IP adressen til folk. Vi risikerer bare folk vælger at skrive det frem for domænenavnet og det giver os et pokkers besvær når folk så pludselig ikke kan komme ind på serveren.007mads1 wrote:For lige at komme med et seriøst svar så er IP adressen: *FJERNET AF JULLE*prhh93 wrote:Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den
Men takket være DNS kan du bare skrive: crafter.dk (ligesom når du besøger hjemmesiden )
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- RLarsen
007mads1 wrote:For lige at komme med et seriøst svar så er IP adressen: *FJERNET AF JULLE*prhh93 wrote:Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den
Men takket være DNS kan du bare skrive: crafter.dk (ligesom når du besøger hjemmesiden )
du har også glemt et S i crafters.dk
- CptTomatoKing
Jeg tænkte bare jeg ville komme med et svar på hans spørgsmål.. Men jeg kan godt se din pointe.julemand101 wrote:Lad venligst vær med at fortælle IP adressen til folk. Vi risikerer bare folk vælger at skrive det frem for domænenavnet og det giver os et pokkers besvær når folk så pludselig ikke kan komme ind på serveren.
Den er rettet nuRLarsen wrote: du har også glemt et S i crafters.dk
⚒ To mine, or not to mine...