IP Adresse

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
prhh93

IP Adresse

Post by prhh93 »

Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den :(
R2_DJ

Re: IP Adresse

Post by R2_DJ »

crafters.dk ;)
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

btw MÅ jeg lige nævne at dit brugernavn er det bedste til den nye update med heste: prhh93 :mrgreen:
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

prhh93 wrote:Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den :(
For lige at komme med et seriøst svar så er IP adressen: *FJERNET AF JULLE*
Men takket være DNS kan du bare skrive: crafters.dk (ligesom når du besøger hjemmesiden ;))
Last edited by CptTomatoKing on 07 Jul 2013, 13:41, edited 1 time in total.
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

007mads1 wrote:
prhh93 wrote:Hej kan ikke finde ip adressen til serveren :/ er bruger på serveren kan bare ikke huske den :(
Men takket være DNS kan du bare skrive: crafter.dk (ligesom når du besøger hjemmesiden ;))
Lad venligst vær med at fortælle IP adressen til folk. Vi risikerer bare folk vælger at skrive det frem for domænenavnet og det giver os et pokkers besvær når folk så pludselig ikke kan komme ind på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
RLarsen

Post by RLarsen »

007mads1 wrote:
Men takket være DNS kan du bare skrive: crafter.dk (ligesom når du besøger hjemmesiden ;))

du har også glemt et S i crafters.dk :)
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:Lad venligst vær med at fortælle IP adressen til folk. Vi risikerer bare folk vælger at skrive det frem for domænenavnet og det giver os et pokkers besvær når folk så pludselig ikke kan komme ind på serveren.
Jeg tænkte bare jeg ville komme med et svar på hans spørgsmål.. Men jeg kan godt se din pointe.
RLarsen wrote: du har også glemt et S i crafters.dk :)
Den er rettet nu :)
To mine, or not to mine...
Post Reply