Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
powersweetie

Ansøgning om VIP

Post by powersweetie »

Hej hej :D

Mit navn er Ulla

Mit brugernavn i minecraft er Powersweetie

Jeg vil gerne ansøge om VIP da jeg syntes at det lyder spændende, jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.

Jeg elsker at spille minecraft spiller dog også andre spil som WOW, Rift, Dont starve , Guild Wars og andre spil, men slapper af når jeg spiller minecraft.

Kommer fra Aalborg i Nordjylland

Kender endnu ikke nogle her på serveren men håber da at komme til at kende en masse rare og hjælpsomme mennesker
:-)

Har mest spillet sammen med venner på forskellige servere og spillet en del singleplayer.

Er måske ikke lige den mest snakkesaglige men nyder andres selskab , jeg er en rigtig glad og positiv pige - håber at jeg kan komme i betragtning :-D

Hej hej Ulla
BetinaLerche

Re: Ansøgning om VIP

Post by BetinaLerche »

powersweetie wrote:Hej hej :D

Mit navn er Ulla

Mit brugernavn i minecraft er Powersweetie

Jeg vil gerne ansøge om VIP da jeg syntes at det lyder spændende, jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.

Jeg elsker at spille minecraft spiller dog også andre spil som WOW, Rift, Dont starve , Guild Wars og andre spil, men slapper af når jeg spiller minecraft.

Kommer fra Aalborg i Nordjylland

Kender endnu ikke nogle her på serveren men håber da at komme til at kende en masse rare og hjælpsomme mennesker
:-)

Har mest spillet sammen med venner på forskellige servere og spillet en del singleplayer.

Er måske ikke lige den mest snakkesaglige men nyder andres selskab , jeg er en rigtig glad og positiv pige - håber at jeg kan komme i betragtning :-D

Hej hej Ulla
Hej Ulla.
Hvor gammel er du?
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg vil gerne vide hvordan du har det med vores regler ?
Image
mini12dk

Post by mini12dk »

FedeAnderzen wrote:Jeg vil gerne vide hvordan du har det med vores regler ?
Er ikke sikker men skrev hun ikke det her? jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

mini12dk wrote:
FedeAnderzen wrote:Jeg vil gerne vide hvordan du har det med vores regler ?
Er ikke sikker men skrev hun ikke det her? jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.

Jo det skrev hun da også :oops:

Så har jeg ikke supplerende spørgsmål.
Image
Post Reply