Hej hej
Mit navn er Ulla
Mit brugernavn i minecraft er Powersweetie
Jeg vil gerne ansøge om VIP da jeg syntes at det lyder spændende, jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.
Jeg elsker at spille minecraft spiller dog også andre spil som WOW, Rift, Dont starve , Guild Wars og andre spil, men slapper af når jeg spiller minecraft.
Kommer fra Aalborg i Nordjylland
Kender endnu ikke nogle her på serveren men håber da at komme til at kende en masse rare og hjælpsomme mennesker
Har mest spillet sammen med venner på forskellige servere og spillet en del singleplayer.
Er måske ikke lige den mest snakkesaglige men nyder andres selskab , jeg er en rigtig glad og positiv pige - håber at jeg kan komme i betragtning
Hej hej Ulla
Ansøgning om VIP
-
Re: Ansøgning om VIP
Hej Ulla.powersweetie wrote:Hej hej
Mit navn er Ulla
Mit brugernavn i minecraft er Powersweetie
Jeg vil gerne ansøge om VIP da jeg syntes at det lyder spændende, jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.
Jeg elsker at spille minecraft spiller dog også andre spil som WOW, Rift, Dont starve , Guild Wars og andre spil, men slapper af når jeg spiller minecraft.
Kommer fra Aalborg i Nordjylland
Kender endnu ikke nogle her på serveren men håber da at komme til at kende en masse rare og hjælpsomme mennesker
Har mest spillet sammen med venner på forskellige servere og spillet en del singleplayer.
Er måske ikke lige den mest snakkesaglige men nyder andres selskab , jeg er en rigtig glad og positiv pige - håber at jeg kan komme i betragtning
Hej hej Ulla
Hvor gammel er du?
- FedeAnderzen
- mini12dk
Er ikke sikker men skrev hun ikke det her? jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.FedeAnderzen wrote:Jeg vil gerne vide hvordan du har det med vores regler ?
- FedeAnderzen
mini12dk wrote:Er ikke sikker men skrev hun ikke det her? jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.FedeAnderzen wrote:Jeg vil gerne vide hvordan du har det med vores regler ?
Jo det skrev hun da også
Så har jeg ikke supplerende spørgsmål.