ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
markus_legaard

ansøgning

Post by markus_legaard »

Mit navn: Markus

Mit minecraft navn: markus_legaard

Alder: 13

Jeg bor i: Midtjylland, Frederiks

Interesser: Fodbold, Computer, Minecraft, Guitar,

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 4 år. Jeg spiller mest multiplayer og lidt singleplayer.

Hvor har jeg hørt om Crafters: min ven Marie (ingame navn: marie375) fortalte mig om serveren

Venner på serveren: marie375

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Dengang Marie fortalte mig om serveren sagde hun at den var rigtigt god, og jeg manglede en god server + så virker jeres server meget god. :)

Har jeg læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst det hele, og jeg forstår dem.

- jeg vil blive meget glad hvis jeg kom ind på serveren, for den virker som en god server. :D
Nielsen74

Re: ansøgning

Post by Nielsen74 »

markus_legaard wrote:Mit navn: Markus

Mit minecraft navn: markus_legaard

Alder: 13

Jeg bor i: Midtjylland, Frederiks

Interesser: Fodbold, Computer, Minecraft, Guitar,

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 4 år. Jeg spiller mest multiplayer og lidt singleplayer.

Hvor har jeg hørt om Crafters: min ven Marie (ingame navn: marie375) fortalte mig om serveren

Venner på serveren: marie375

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Dengang Marie fortalte mig om serveren sagde hun at den var rigtigt god, og jeg manglede en god server + så virker jeres server meget god. :)

Har jeg læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst det hele, og jeg forstår dem.

- jeg vil blive meget glad hvis jeg kom ind på serveren, for den virker som en god server. :D
Godkendt, kom ind på serveren og fang en Admin (rød) eller en Moderator (blå) for en test om reglerne når du er sikker på du kan dem alle.
Image
Grandt_666

Re: ansøgning

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply