Mit navn: Markus
Mit minecraft navn: markus_legaard
Alder: 13
Jeg bor i: Midtjylland, Frederiks
Interesser: Fodbold, Computer, Minecraft, Guitar,
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 4 år. Jeg spiller mest multiplayer og lidt singleplayer.
Hvor har jeg hørt om Crafters: min ven Marie (ingame navn: marie375) fortalte mig om serveren
Venner på serveren: marie375
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Dengang Marie fortalte mig om serveren sagde hun at den var rigtigt god, og jeg manglede en god server + så virker jeres server meget god.
Har jeg læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst det hele, og jeg forstår dem.
- jeg vil blive meget glad hvis jeg kom ind på serveren, for den virker som en god server.
ansøgning
- Nielsen74
Re: ansøgning
Godkendt, kom ind på serveren og fang en Admin (rød) eller en Moderator (blå) for en test om reglerne når du er sikker på du kan dem alle.markus_legaard wrote:Mit navn: Markus
Mit minecraft navn: markus_legaard
Alder: 13
Jeg bor i: Midtjylland, Frederiks
Interesser: Fodbold, Computer, Minecraft, Guitar,
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 4 år. Jeg spiller mest multiplayer og lidt singleplayer.
Hvor har jeg hørt om Crafters: min ven Marie (ingame navn: marie375) fortalte mig om serveren
Venner på serveren: marie375
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Dengang Marie fortalte mig om serveren sagde hun at den var rigtigt god, og jeg manglede en god server + så virker jeres server meget god.
Har jeg læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst det hele, og jeg forstår dem.
- jeg vil blive meget glad hvis jeg kom ind på serveren, for den virker som en god server.
- Grandt_666