Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Enk3lt

Ansøgning :)

Post by Enk3lt »

Dit Navn: Mads

Dit Minecraft Navn: Enk3lt

Alder: 20

Sted: Østjylland

Interesser: Spil, computer, Basketball, LoL, CS etc.

Minecraft erfaring: Jeg spillede en del sammen med nogle venner for nok 1 år siden, på en server kaldet "Orcworm.co.uk" (Tjek hjemmesiden), men blev træt af det da de resetted serveren meget tit, jeg var en såkaldt "Builder" på deres server og jeg var in charge for at bygge de forskellige ting :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg ledte efter en god MC server så kiggede på http://www.minecraftlisten.dk/ og der fandt jeg den her :)

Venner på serveren: ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server primært grundet de 2 grundlag her
- Normal: Den primære verden hvor man bygger og som aldrig bliver resat.
- Adventure: Udforsk nye ressourcer og kæmp for dine XP.
det sætter jeg stor pris på i en server :)

Og ja,jeg har læst reglerne :)

jeg håber i vil tage ansøgningen i betragtning, og den bliver godkendt :) mvh. Mads :)
BetinaLerche

Re: Ansøgning :)

Post by BetinaLerche »

Enk3lt wrote:Dit Navn: Mads

Dit Minecraft Navn: Enk3lt

Alder: 20

Sted: Østjylland

Interesser: Spil, computer, Basketball, LoL, CS etc.

Minecraft erfaring: Jeg spillede en del sammen med nogle venner for nok 1 år siden, på en server kaldet "Orcworm.co.uk" (Tjek hjemmesiden), men blev træt af det da de resetted serveren meget tit, jeg var en såkaldt "Builder" på deres server og jeg var in charge for at bygge de forskellige ting :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg ledte efter en god MC server så kiggede på http://www.minecraftlisten.dk/ og der fandt jeg den her :)

Venner på serveren: ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server primært grundet de 2 grundlag her
- Normal: Den primære verden hvor man bygger og som aldrig bliver resat.
- Adventure: Udforsk nye ressourcer og kæmp for dine XP.
det sætter jeg stor pris på i en server :)

Og ja,jeg har læst reglerne :)

jeg håber i vil tage ansøgningen i betragtning, og den bliver godkendt :) mvh. Mads :)
Godkendt. Kom ind og bliv testet i reglerne :)
Grandt_666

Re: Ansøgning :)

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply